ARBERIAONLINE

ARBERIAONLINE

kuvend që bashkon arbërorët

It is currently Thu Jul 31, 2014 1:17 am

All times are UTC

Post new topic Reply to topic  [ 59 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
 Post subject: Re: SHQIPERIA VERIORE - MALI I ZI & HERCEGOVINA
Post Number:#16  PostPosted: Sat Nov 21, 2009 9:07 pm 

alfeko sukaraku wrote:

Per temen une me shume i permbahem te njejtit mendim me Zeusin se: ne shumicen e rasteve shqiptaret u slllavezuan fale fese se krishtere ortodokes edhe vete fjales "sllavo=bekim=te bekuarit"..me paqe me dredhi edhe me derdhje gjaku ne radhe te pare..ata u sllavezuan.

Edhe une i mbahem nje qendrimi te tille. Mynxyra dhe fataliteti historik beri qe sllavet (ne saje te Perandorise Osmane) t'i formonin Kishat e tyre Ortodokse te cilat perhapnin me shume sllavo-greqizem sesa religjion. Kisha Ortodokse Serbe beri qe te serbizoheshin Shqiptaret Ortodoks te Malit te Zi, Hercegovines dhe deri diku edhe ata te Kosoves.

Kisha Ortodokse Bullgare (Ekzarkati bullgar) beri bullgarizimin e popullsise ortodokse te Shqiperise Lindore

Kisha Ortodokse Greke beri greqizimin e popullsise ortodokse te Shqiperise Jugore (jo Shqiperia e sotme jugore administrative, por ajo jugorja reale me kufij gjer ne Livadia e ne Korinth).

Duke rremihur gjithandej neper internet ndesha edhe ne nje material interesant qe flet per Ciklin Epik te Kreshnikeve. Lexim te kendshem!

Quote:
ZHANETA ANDREA

CULTURAL AND ETHNIC LINKAGE BETWEEN SOUTHEAST ILLYRIA AND WESTERN MACEDONIA IN THE LIGHT OF PAINTED POTTERY
(Translated from Studime Historike, 1996, #1)

One of the main historical problems about Illyrians has been in defining their territorial borders. This problem is especially evident in regard to the eastern border, and an examination would warrant a focus on the ethnicity of peoples that inhabited the areas between Illyria and Thrace as well as between Illyria and Macedonia.This problem was presented in two symposiums devoted to the Illyrians which were organized in Yugoslavia, exclusively on the subject differentiating Illyrians from Thracians and on bases of archeological material, historical and linguistic arguments it is reasonable to maintain that the border should be extended further to the east. In this context, this study, by examining cultural and ethnic relations that had existed between southwest areas of our country and western Macedonia during the late part of the bronze age, will enhance the necessity of reconsidering the southeast extension of Illyrian inhabited territories.This study will not attempt to come up with conclusive answers to the problem it is considering because the material on which it is relying, as of now is still limited, but here it would be sufficient to present few observation and conclusions rising from a thorough analysis of discovered archeological material.

Many have observed the presence of a rich tradition of Epos among Albanians bordering Slavic neighbors to the north. These are a series of poems, known as Epos of Kreshniks, are set in an alpine background. Ismail Kadare summarizes this setting and the subject matter of this poetic cycle as: “ The isolated fortified houses, where the heroes spend the days and nights between their battles, the relations between brothers, brides, sister-in-laws, wedding attendants, three zana (mythological beings, usually in the form of young woman, with magical powers) who approach the night’s home at dusk to complain that someone had insulted them, the alarm fires that warn of approaching danger, the seeing out for war against the enemy, the marches, the fierce battles in the mountains, the lonely duels, after which the battle-scared land lies idle, the girls, wives sisters carried off, the vengeance taken, the cruel punishments for infidelity, the pursuits among the mountain peaks in magnificent winter scenery, the caravans of wedding attendants heading for hazardous weddings, the relatives paralyzed and turned into stone by the zanas due to the sins they have committed on the way, horses drunk on wine, nights treacherously blinded, on horses likewise blinded, wandering desolate through the mountain, cuckoos that warn of impending disaster, the sister who tries to trace the path of her wounded brother from the bloodstains, but in vain, because the rain washes it away, the secret places inhabited by mythological beings, their passions mingled with those of heroes, the springs that turn red from washing clothes of their sons who have returned from their marches, the deep dungeons, death, betrayal, forsaken graves scattered all over this forlorn place. The Cursed Mountains(Bjeshket e Nemuna) where the seven sons of Muji lie, the Barren Mauntains(Bjeshket e Thata) where Halili lies, the Desolate Mountains(Bjeshket e Shreta) where Muji, himself has been buried, their boredom lying deep in the frozen earth, the macabre challenge to the dead to a duel by a living soul who prowls around the grave with two-hundred dogs, the groans of the dead under the ground, who cannot rise to do battle with trhe enemy, the majestic lamentations and spine-chilling curses of cosmic proportions, in brief, a feverish action which goes on for hundreds of days, or perhaps, hundreds of years.”
As interest grew about this poetic tradition, it did not take long for the question of who took it from whom came into foreground. Being that the Albanian neighbors were much earlier motivated by their strategic nationalistic interests, they maintained that the Albanian highlanders just copied from their neighbors. But they could never explain the uniqueness of Albanian cycle, on which a predominant theme is their struggle against “Shkiet”(Slavs), in contrast to the Bosnian theme which has Muslim religious motives.
Some Albanian writers, on the other hand maintain the opposite view that if there was copying it had to be from Albanian to Serbo-Croatean, and was most probably done by bilingual Albanian singers serving in “Chetas” in Bosnia most probably during the mid-1700’s. Veis Sejko recently published book, The common elements characterizing Albanian and Serbo-Croaian epics, has given strength to this view.
Seiko can be considered at lease as authoritative as most of the authors that were listed in the articles by ML as having contributed to the discussion on the subject. He knew Serbo-Croatian language an culture well and appears to have been interested on the subject for a long time.
In his book he lists the following points in support of the Albanian origin of the Epos:

-The Albanian song has in Lika the place name of Kotorret e reja, while Boshnjak or Croatian one do not, meaning that the Albanian singer was himself in Lika.
-The Croatian poet Andrea Kaciq Mioshiq sings for indeqinous Albanian units Croats in Bosnia; most probably these units also had had their own singers.
-Serbo-Croatian studies accept that Boshnjak songs originated in the 17th century in Lika, and from there came to Bosnia, and corresponds withg the existence of Ceta of Muji and Halili there*, meaning that the Boshnjak song was created under the influence of Albanian epic song.
-The most enthusiastic s/c authors could only rationalize the spread of Boshnjak to Albania by attributing it to “boza’ and “hallva’ makers or soldiers; it is doubtful if the letter were in Bosnia, but even if they had been they had to have been from Albanian cities where no Kreshnik epic existed. With no other facts, the claim has to be considered naïve.
-The fact the Albanian cycle is cultivated in villages, and not in any village, but in Malsia, means that it had always a specific purpose, as is revealed to be the resistance against foreign occupiers.
-The fact that the Boshnjak epic is pro-Sultan and is devoted to Islam, where as the Albanian epic songs of Malsi are predominantly against Sultan points to a basic difference between the two epic song traditions.
-The fact that the Albanian epic song is motivated against kraals of Midieval Serbia some hundred years earlier than the Boshnjak epic, in reality points to the Albanian song being some hundred years older than the Boshnjak epic.
-The fact that Albanian language words are traced in Boshnjak and Croat epic songs, means that the seed of the latter come from Albanian singers, who still sing songs(at least up to the 1950’s) from the Boshnjak cycle in the Valley of Novi Pazar.
-The fact the Boshnjak epic song has an Albanian protagonist named Arnaut Osmani who is a nephew of Mui affirms that Bosnian Mui is also Albanian.
-The fact that the Serbo-Croatians have in their epic many songs, legends, ballads and motives which are common with the Arbresh of Italy, a proof that these elements are cultivated in the Albanian popular poetry before 15th century, at a time during which popular poetry was not known by the S/C.
-The fact that in the Albanian song the antagonists are ‘krals and shkie’, excludes any possibility of borrowing between the two traditions, other than possibly the older epic tradition serving as a model and creative wealth. Mr. Sejko analizes in detail the epic tradition of Albanians as well as that of their northern neighbors and on the bases of this he reaches broad conclusions in support of his theory. What is most interesting is his analysis is the song metrics in both languages and and elements in Bosnian cycle identified as Albanian. He is very critical of Albanian authors, who posses insufficient knowledge of the subject and at the same time come out in support of Serbian conclusions concerning the origin of the Epos of Kreshniks. Mr. Sejko theorizes that Ceta of Muji and Halili mentioned in the Bosnian cycle, after concluding that it was made-up of Albanians, was not military, but made of individuals from Malsia who due to economic and Turkish pressure had to move around to gain their livelihood.

Post Number:#17  PostPosted: Mon Nov 30, 2009 9:19 pm 

Post Number:#18  PostPosted: Thu Jul 08, 2010 11:22 pm 

ENCIKLOPEDIA AMERIKANE FLET PER SHQIPTARESINE E TREGUT TE RI (NOVI PAZARIT):

Quote:
"NOVI PAZAR, no’ve pa-zar’ (formerly, Raska or Rashka; ancient Rascia), a city in Yugoslavia, situated on the Raska (Rashka) river, approximately 115 miles (185 km) directly south of Belgrade (Beograd). The population consists mainly of Greek Orthodox Serbs and Muslim Albanians."
(~The encyclopedia Americana, Volume 20, 2000, pg. 511)

Post Number:#19  PostPosted: Sat Jul 10, 2010 9:40 pm 
Sun Member
Sun Member

alb
me fale per paditurin...dua te pyes ne se ka fshatra shqiptaresh matan malit te zi ..a dini gje per kete?

Post Number:#20  PostPosted: Sat Jul 10, 2010 11:53 pm 

alfeko sukaraku wrote:
alb
me fale per paditurin...dua te pyes ne se ka fshatra shqiptaresh matan malit te zi ..a dini gje per kete?

Nese e kuptoj mire pyetjen tende: a ka fshatra shqiptare matane (pertej) Malit te Zi?
atehere pergjigja eshte kjo:

1) matane Malit te Zi, ne veri, eshte HERCEGOVINA (BOSNJA) ku aktualisht s'ka fshatra shqiptare meqe n'fund te shekullit XVIII jane asimiliuar edhe ato qe ishin si pasoje e KISHES PRAVOSLLAVE. popullsia shqiptare e Hercegovines ishte shqiptare e ritit ortodoks. madje, edhe nje pjese e fisit tim, nga vellazeria e PJETER ZOTAJT, u vendosen ne Hercegovine (shih. MILAN SHUFFLAY) ku sot jane sllavizue plotesisht dhe u eshte shtuar prapashtesa - vic, pra ZOTOVIC.

2) Nderkaq, ne anen verilindore te MALIT tE ZI, te sotem ka pas poashtu edhe krahina te tera shqiptare (PALABARDHA, KOLLASHINI, etj) por qe jane sllavizue me kohe.

http://en.wikipedia.org/wiki/Kola%C5%A1in

3) Vetem ne Sanxhak te TREGUT TE RI, i cili shtrihet gjysma ne Serbi, gjysma ne Mal te ZI, ka shqiptare qe sot e tere diten e flasin shqipen. nje shoku imi i ka dajtë (qe flasin shqip) pikerisht ne TREG TE RI.

E veshura e ketyre malesoreve te SANXHAKUT eshte e njejte me ate te VERIUT dhe krahines se RUGOVES. Shih:

e keqja eshte qe popullata e SANXHAKUT esHte perfetarizuar dUke marre ngjyrime te thekuna islamike gje qe eshte reflektue ne humbjen e ndergjegjjes dHe pErkatesise etnike. Per informacion me te bollshem rreth kesaj ceshtjeje, te preferoj ta ndjekesh vegezen e meposhtme:

http://vargmal.org/dan481

nderkaq, nese pyet per fshatrat shqiptare ne mal te zI, ato jane duke u trete si kripa nE uje, si pAsoje e injorimit nga Tirana tiranike dhe Prishtina e prishte sI dHe pRej shtypjes se eger malazeze.

Post Number:#21  PostPosted: Sun Jul 11, 2010 9:27 pm 
Sun Member
Sun Member

faleminderit vella!

e njejta menyre qe na i futen greket na i kan futur edhe sllavet me ane te fese..edhe akoma flem gjume me sy hapur.

Post Number:#22  PostPosted: Sun Jul 11, 2010 10:01 pm 

Alpel, shih dhe këtë foto, datuar 1880. Hercegovina përtej Mali të Zi (që këtu është shumë më i vogël) është jo-rastësisht me ngjyrë jeshile si Shqipëria?

Dhe një gje, Alpel. Ka mendime se edhe emri sllavisht Cërrnogore (Mali i Zi) e përkatësisht Karadak (turqisht), është thjesht një përkthim nga shqipja i fjalës së keqkuptuar Malësi. Them të keqkuptuar, sepse me sa duket prapashtesa si, me një 's' ndërmjet dy zanoreve është lexuar dhe është përkapur si zi dhe e gjithë fjala malësi është përkapur si mal i zi. Kjo dukuri dëshmohet edhe të Malësia e Karadakut në Kosovë. Në shqip ajo quhet thjesht Malësi. Por në turqisht është përkthyer Karadak, pra Mal i Zi. Gjithsesi këto janë çështje që duhen hulumtuar, jo me amatorizëm e me folklorizëm. Si amatorizmin ashtu edhe folklorizmin në shkencë, kur mëtojnë me qenë më shumë se sa janë, do t’i quaja vrasëse “të buta” të së vërtetës. Ata sjellin dëm. Përcjellin përftesa të kundërta tek arsyet e shëndosha, njësoj si militantizmi e tifozllëku. Por, kjo shumicën e rastëve vlenë për fqinjtë tanë që s'hulumtojnë fare dhe mbeshteten tek literatura fantazëm apo tek propaganda anti-shqiptare e qindvjeçarëve të fundit.

Shihni dhe këto rreshta për çfarë 'modeli' adaptoj tradita liturgjike serbe kur u shkëputë nga tradita greko-bizantine.
"Antifonari i durrsakut Gjergj Danush Lapacaj, R.Sokoli" wrote:
“Antifonari i durrsakut Gjergj Danush Lapacaj”. Ky antifonar, siç shtjellon në libër Profesori Ramadan Sokoli, është kodik në pergamenë, 23 vjet më i moçëm se Meshari i Buzukut. Ai është shkruar prej një arbri të madh, i cili ishte njeri shumë i ditur, me njohuri të thella matematikore, në fushën e inxhinierisë hidraulike (një traktat i tij për matematikën e gjeometrinë, i botuar në Napoli, u ribotua nëntë herë më pas). Por kryesorja, antifonari i Gjergj Lapacajt “është një përmendore muzikologjike që dëshmon se në pellgun e Adriatikut gjallonin tradita kulturore e artistike të begata”. Falë hulumtimeve të deritanishme mund të provohet se aty kah muzgu i mesjetës “ne kishim një traditë liturgjike vendase, në të cilën u mbështet edhe liturgjia serbe kur po shkëputej nga tradita grekobizantine”. Ky fakt, nënvizon Profesori “është me rëndësi shumë të madhe për historinë tonë etnokluturore”.

Post Number:#23  PostPosted: Tue Jul 13, 2010 8:58 pm 
Global Moderator
Global Moderator

ALBPelasgian wrote:
alfeko sukaraku wrote:
alb

Nese e kuptoj mire pyetjen tende: a ka fshatra shqiptare matane (pertej) Malit te Zi?
atehere pergjigja eshte kjo:

1) matane Malit te Zi, ne veri, eshte HERCEGOVINA (BOSNJA) ku aktualisht s'ka fshatra shqiptare meqe n'fund te shekullit XVIII jane asimiliuar edhe ato qe ishin si pasoje e KISHES PRAVOSLLAVE. popullsia shqiptare e Hercegovines ishte shqiptare e ritit ortodoks. madje, edhe nje pjese e fisit tim, nga vellazeria e PJETER ZOTAJT, u vendosen ne Hercegovine (shih. MILAN SHUFFLAY) ku sot jane sllavizue plotesisht dhe u eshte shtuar prapashtesa - vic, pra ZOTOVIC.

2) Nderkaq, ne anen verilindore te MALIT tE ZI, te sotem ka pas poashtu edhe krahina te tera shqiptare (PALABARDHA, KOLLASHINI, etj) por qe jane sllavizue me kohe.

http://en.wikipedia.org/wiki/Kola%C5%A1in

3) Vetem ne Sanxhak te TREGUT TE RI, i cili shtrihet gjysma ne Serbi, gjysma ne Mal te ZI, ka shqiptare qe sot e tere diten e flasin shqipen. nje shoku imi i ka dajtë (qe flasin shqip) pikerisht ne TREG TE RI.

E veshura e ketyre malesoreve te SANXHAKUT eshte e njejte me ate te VERIUT dhe krahines se RUGOVES. Shih:

e keqja eshte qe popullata e SANXHAKUT esHte perfetarizuar dUke marre ngjyrime te thekuna islamike gje qe eshte reflektue ne humbjen e ndergjegjjes dHe pErkatesise etnike. Per informacion me te bollshem rreth kesaj ceshtjeje, te preferoj ta ndjekesh vegezen e meposhtme:

http://vargmal.org/dan481

nese je i interesuar, une mund te ta jap lidhjen edhe ne facebook, ku i njejti ka hapur faqe e grupe te mbushulluara me informacion te shkelqyer mbi perkatesine shqiptare te ketyre zonave te sllavizuara: MALI I ZI, SANXHAKU DHE HERCEGOVINA.

nderkaq, nese pyet per fshatrat shqiptare ne mal te zI, ato jane duke u trete si kripa nE uje, si pAsoje e injorimit nga Tirana tiranike dhe Prishtina e prishte sI dHe pRej shtypjes se eger malazeze.

Më habiten këta persona te Sanxhakut ne facebook qe reklamojne shqiptarinë :
Sandzak - kroz vene nam tece albanski krv = SANXHAKLI - në venët tona qarkullon gjaku shqiptar.
Dhe gjithe keta ishin nga andej : http://www.facebook.com/pages/Sandzak-k ... 3718253115

edhe ky personi qe jamë edhe anetare te ky forum = http://www.balkanforum.info/f9/erdo-12- ... ndex4.html
http://www.balkanforum.info/1944119-post204.html
Gjithnjeri e din qe jemi shqiptare neve ne Novi Pazar , edhe shpesh here thote qe po kthehen sikurse ai grupi ne facebook me shumice ne kombin tone ..
Një foto nga kolegu :
Sankxhaku me 1942 :

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 3824_n.jpg

Gottfried Wilhelm Leibniz - albanolog, matematicient, filozof gjerman

Post Number:#24  PostPosted: Wed Jul 14, 2010 10:02 am 

Giulio22 wrote:
Alpel, shih dhe këtë foto, datuar 1880. Hercegovina përtej Mali të Zi (që këtu është shumë më i vogël) është jo-rastësisht me ngjyrë jeshile si Shqipëria?

Dhe një gje, Alpel. Ka mendime se edhe emri sllavisht Cërrnogore (Mali i Zi) e përkatësisht Karadak (turqisht), është thjesht një përkthim nga shqipja i fjalës së keqkuptuar Malësi. Them të keqkuptuar, sepse me sa duket prapashtesa si, me një 's' ndërmjet dy zanoreve është lexuar dhe është përkapur si zi dhe e gjithë fjala malësi është përkapur si mal i zi. Kjo dukuri dëshmohet edhe të Malësia e Karadakut në Kosovë. Në shqip ajo quhet thjesht Malësi. Por në turqisht është përkthyer Karadak, pra Mal i Zi. Gjithsesi këto janë çështje që duhen hulumtuar, jo me amatorizëm e me folklorizëm. Si amatorizmin ashtu edhe folklorizmin në shkencë, kur mëtojnë me qenë më shumë se sa janë, do t’i quaja vrasëse “të buta” të së vërtetës. Ata sjellin dëm. Përcjellin përftesa të kundërta tek arsyet e shëndosha, njësoj si militantizmi e tifozllëku. Por, kjo shumicën e rastëve vlenë për fqinjtë tanë që s'hulumtojnë fare dhe mbeshteten tek literatura fantazëm apo tek propaganda anti-shqiptare e qindvjeçarëve të fundit.

Pajtohem Giulio ne t'gjitha pikat qe shtroni!

Do te doja ne lidhje me harten (po te mundje shtoje edhe linkun/burimin) te shtoja ne paranteze, se ky zgjatim territorial/etnik i Shqiperise pershkon tere bregdetin dhe hinterlandin e atij qe sot eshte Mal i Zi dhe Kroaci jugore (Dalmaci). Se këto vise banoheshin nga shqiptarë, sidomos nëpër zonat malore na flet edhe një dokument raguzan i viti 1284 ku thuhet: "Dëgjova një zë që thërriste në mal në gjuhën arbërishte" (Audivi unam vocem clamantem in monte in lingua albanesca).
Per me teper ndiq vegezen e ketij studimi :
http://vargmal.org/dan4135

Sipas Çabejt vete emri i qytetit te Dubrovnikut, Raguza duhet te kete lidhje me shqipen: "rush", qe shenjezonte aktivitetin tradicional te ketij qyteti ku vreshtaria eshte emblematike, thuajse. A thua valle, ndihma (ndonese modeste) por zemergjere e Raguzianeve ndaj Skenderbeut te jete motivuar prej arsyeve politike apo duhet te kete pasur ne kete mes dicka me te thelle, me emocionale dhe me perbashkuese sesa politika?

Thjesht, tere kjo Shqiperi Veriore e zhdukur ne keto 300 vitet e fundit (Hercegovina, Sanxhaku dhe Mal i Zi) meriton te hulumtohet me gjeresisht dhe mundesisht te nderkombetarizohet fuqimisht. Ne librat e historise qe mesojne nxenesit tane krijohet pershtypja sikur sllavet (serbet) na moren vetem Sanxhakun e Nishit (1877-78) dhe pastaj okupuan Kosoven (tetor 1912) te cilen me pas e mbajten ne pushtim per afro nje shekull; malazezet moren rripin tokesor prej Ulqinit - Tivarit gjer ne Rozhaje; kurse bullgaret prej Kumanoves gjer ne Resen. Bota, e cila eshte sot e kesaj dite, i sheh si viktima serbet dhe jo shqiptaret, duhet te njihet se gllaberimi sllav dhe asimilimi eshte nje proces qe fillon prej shek.VII, mirepo duke arrite kulmin prej shek. XVII e deri me sot. Deshmi jane: Kroacia jugore, Hercegovina, Mali i Zi dhe Sanxhaku i Tregut te Ri, te cilat nga nje Shqiperi e forte arkaike u kolonizuan, u zhbene dhe u tjetersuan ne sllave (kroate, boshnjake, malazeze dhe serbe).

Post Number:#25  PostPosted: Sun Jul 25, 2010 12:23 am 

Shënim: një të dhënë interesante - emërvendi 'Mali i Bardhë' > 'Jezerçë'.

"P.Haxhillazi dhe S.Ahmeti" wrote:
[..]Diku në rrethinë të Gucisë, Jezerca, përherë e mbështjellë me mjegull të bardhë, quhet 'Mali i Bardhë'. Ky emër i pabotuar më parë është më shumë se një kuriozitet. Gjasat janë se ky ka qenë emri i kryehershëm i malit. Emri i përhapur Jezercë është me gurrë sllave (prej jezer “mjegull”, kjo prej ozjero “liqen”, mjegullat shtrihen mbi liqene). Duket kësisoj se Jezercë është një lloj përkthimi i emrit Mal i Bardhë që kanë gjetur sllavët kur shkelën për herë të parë aty.
Një pafundësi emërvende, si Jezerça, janë perkthyër nga shqipja në serbisht në menyren më arbitrare dhe me proçedurë të shkurtë e pa asnjë shqyrtim gjatë fushatës 'sllavizim i çdo gjëjë shqiptare'.
"Језерски" wrote:
Maja Jezercë (do te thote “skaj liqeni”; Serbisht: Језерски врх) eshte pika me e larte e Prokletijes dhe Alpeve Dinarike me 2,694 m (8,839 kembe). Maja i takon administrativisht Malesise se Madhe ne Shqiperine e Veriut afer kufirit me Malin e Zi. Ne veri te malit jane 6 liqene te bukur. Me i madhi eshte Liqeni i Madh i Bunit Jezerce. Nga maja ka nje pamje shume te bukur te Prolektijes ne Kosove dhe Mal te Zi. Maja Jezerces rrethohet nga shume maja te tjera si pershembull Maja e Malesorit prej 2490 m (8,169 kembe). Ky mal eshte i pesti me i larte ne Shqiperi. Maja Jezercë eshte epiqendra e shume legjendave te Malesoreve (ne menyre me specifike e klanit te Kelmendit).

Post Number:#26  PostPosted: Wed Aug 11, 2010 9:02 pm 

Sikunder Arvanitet gjakhumbur prej ideologjise e dokrrave te Patriarkanes se Stambollit (Fanarit) dhe dokrrave europiane, edhe Malazezet (shqiptaret verior ortodoks) e humben besimin e vellezerve te tyre shqiptar dhe ne cdo kohe u priten si armiq, perderisa mesynin Shqiperine me planet e Europes apo Rusise.

History of Serbia By Temperley Harold William Vazeille

Quote:
The Albanians, who had often been friendly with the Montenegrins, became their most resolute foes, and this savage enmity has existed till the present day (1), and is still the most serious obstacle to Montenegrin advance in Albania.

(1) Even the Catholic tribes, as the Mirdites, of Albania have usually been hostile to the Montenegrins.

http://books.google.com/books?id=yWArh0 ... ns&f=false

Post Number:#27  PostPosted: Sat Aug 14, 2010 1:19 pm 
Star Member
Star Member

Une isha para 2 muajsh ne Rozhaje dhe megjithese aty takova vetem 1 person qe fliste shqip,ajo qe me befasoi me teper ishte se emrat e djemve te rinj ishin njesoj me shume emra qe ne kemi ne Shqiperi.pothuaj te gjithe ata qe takova me thane qe kishin qene disa here ne tirane apo durres dhe se Shqiperia ju kishte pelqyer shume.

Gjithashtu aty pashe dhe nje fshat qe quhej Besnik dhe kur pyeta nese ishte fshat shqiptar me thane jo jane boshnjake por megjithese ata e dinin qe Besnik eshte nje emer i zakonshem ne Kosove dhe nje fjale e paster shqipe nuk arrinin dot ta benin lidhjen se ata njerez dikur ishin Shqiptare.

Ishte thënë prej Zotit që të nderohen armët e Shqipërisë!

Post Number:#28  PostPosted: Sat Aug 14, 2010 2:59 pm 

erix77 wrote:
Une isha para 2 muajsh ne Rozhaje dhe megjithese aty takova vetem 1 person qe fliste shqip,ajo qe me befasoi me teper ishte se emrat e djemve te rinj ishin njesoj me shume emra qe ne kemi ne Shqiperi.pothuaj te gjithe ata qe takova me thane qe kishin qene disa here ne tirane apo durres dhe se Shqiperia ju kishte pelqyer shume.

Gjithashtu aty pashe dhe nje fshat qe quhej Besnik dhe kur pyeta nese ishte fshat shqiptar me thane jo jane boshnjake por megjithese ata e dinin qe Besnik eshte nje emer i zakonshem ne Kosove dhe nje fjale e paster shqipe nuk arrinin dot ta benin lidhjen se ata njerez dikur ishin Shqiptare.

Ashtu eshte Erix!

Rozhaja paraqet nga ana e bukurise se saj natyrore njeren prej mjediseve te te bukura alpine shqiptare. Ashtu sic e keni vene re edhe ju nga udhetimi atje, popullata shqiptare eshte shprengulur me te madhe (ne Perendim, por edhe ne Kosove (Rrafsh i Dukagjinit dhe Prishtine) ose ne Shkoder). Pjesa tjeter eshte boshnjakizuar se tepermi. E keqja shtohet qe duke mos arrite kalimin e pragut te 5%, shqiptareve u eshte mohue nga Podgorica zemerkeqe e drejta per te pase nje gjimnaz shqiptar. Kjo vetem sa i ka hap rrugen migrimeve te metutjeshme.

Shqiperia dhe Kosova ne nivel shteteror (sikur te donin) do te mund te benin shumecka ne te mire te shqiptareve te Rozhajes: duke i perkrahe financiarisht (ashtu keshtu s'do te ishte fare barre financiare per shkak se s'ka kushedi se sa numer te madh banoresh atje), duke e detyruar Podgoricen te ndryshoje trajtimin e saj ndaj shqiptareve atje, duke ia hap ndonje perspektive ekonomike (permes investimeve private), por edhe duke e ndihmuar kulturalisht dhe ne sistemin arsimor me tekste shkollore e literature shqipe.

Post Number:#29  PostPosted: Sat Aug 14, 2010 3:22 pm 
Star Member
Star Member

fatkeqesisht dy shtetet tona jane te perqendruara ne permiresimin e situates te grekeve dhe serbeve,te pakten kur nuk jane te zena me ndonje tender,qeverive tona nuk ju intereson aspak uniteti kombetar.

Ishte thënë prej Zotit që të nderohen armët e Shqipërisë!

Post Number:#30  PostPosted: Sat Aug 14, 2010 11:35 pm 

erix77 wrote:
fatkeqesisht dy shtetet tona jane te perqendruara ne permiresimin e situates te grekeve dhe serbeve,te pakten kur nuk jane te zena me ndonje tender,qeverive tona nuk ju intereson aspak uniteti kombetar.

Ja vetem nje shembull qe e ilustron ate qe thua Erion: n'Kosove (ku s'jane me shume se 50 familje malazeze) eshte shpikur nje "minoritet malazez" i cili kerkon perfaqesim kushtetues ne Kosoven "multi-etnike". Qeveria e perdale n'Kosove miratoi njezeri kete kerkese te cmendur te Podgorices. Me nje fjale, Podgorica kujdeset me shume per 50 familje malazeze, sesa Shqiperia e Kosova bashke per 50.000 shqiptare ne Mal te Zi, apo jo?

Post new topic Reply to topic  [ 59 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next