NDIHME PER PERKTHIMIN E NJE REAGIMI KUNDER QARQEVE 'GREKE'
Posted: Sun Sep 26, 2010 11:22 am
Reagimin e meposhtem ne emer te ArberiaONLINE e pata pergatitur muaj me pare si pergjigjje ndaj nje perpjekjeje denigruese te qarqeve megalomane e shoviniste bizantine ne Australi (te ashtuquajturit AMAC -Australian Macedonian Advisory Council) ndaj Enciklopedise 'Maqedonia Shqiptare' e cila per here te pare publikisht shfaq te verteten shqiptare te Maqedonise. Patush-i e pat marre persiper perkthimin mirepo nuk e ka bere deri me tani; e ndoshta edhe per faj timin ky reagim ka mbetur ca ne harrese. Do te ishte mire qe ne si forum te ishim me sycelte ndaj te denigrimeve te tilla duke pergatitur pergjigjje te fuqishme.
I lutem te gjithe atyre qe e njohin anglishten mire, te ndajne ca minuta nga koha e tyre per ta perkthyer tekstin e meposhtem.
I lutem poashtu qe perkthimin mos ta bejne fjale per fjale ose bukval por ta pershtatin rrjedhshem ne anglishte. Dmth, thelbi i 'perkthimit' eshte pershtatja dhe jo perkthimi apo jo?
Pjeset e nenvizuara me te kuqe s'kane nevoje qe perkthehen sepse ato jane ne origjinal ne anglisht!
I lutem te gjithe atyre qe e njohin anglishten mire, te ndajne ca minuta nga koha e tyre per ta perkthyer tekstin e meposhtem.
I lutem poashtu qe perkthimin mos ta bejne fjale per fjale ose bukval por ta pershtatin rrjedhshem ne anglishte. Dmth, thelbi i 'perkthimit' eshte pershtatja dhe jo perkthimi apo jo?
Pjeset e nenvizuara me te kuqe s'kane nevoje qe perkthehen sepse ato jane ne origjinal ne anglisht!
P.S: Nese keni ndonje verejtje eventuale apo doni ta plotesoni reagimin me ndonje pike atehere lirisht bejeni!I ashtuquajturi Australian Macedonian Advisory Council (AMAC), i cili me gjasë grumbullon Diasporën Greke në Australi, shquhet për një ultra-nacionalizëm primitiv i cili ushqehet nga ideologjia grekomadhe e lindur qysh nga Megali Idea me 1844. Ky mentalitet megaloman është prezent edhe në mesin e Diasporës Greke në Australi gjegjësusht tek i ashtuquajturi Australian Macedonian Advisory Council (AMAC). KY mentalitet enderron ringjalljen e kufinjeve te dikurshem te Perandorise Bizantine duke i vene cilesorin grek, të cilin në të vërtetë ajo asnjëherë nuk e ka pasur. Reagimi i Australian Macedonian Advisory Council (AMAC) kundër Enciklopedisë shqiptare 'Albanian Macedonia' është qesharak dhe idiotik në të njejtën kohë: asnjë nga antarët e Australian Macedonian Advisory Council (AMAC) nuk e ka lexuar këtë enciklopedi. Se nuk e kanë lexuar fare këtë enciklopedi dëshmon fakti që në asnjë vend të 'reagimit' të tyre nuk e kanë cituar as edhe një paragraf të kësaj enciklopedie. Pra, ky reagim nuk mund të jetë reagim, sepse reagimi bëhet ndaj diçkaje që e njeh, në këtë rast që të bësh reagim duhet që paraprakisht ta lexosh dhe më pas të kundëreagosh respektivisht. Australian Macedonian Advisory Council (AMAC) dhe përfaqësuesit e tyre propagandistik në internet vetëm sa e zbuluan cinizmin dhe injorancën e tyre përmes një 'reagimi' që është pak ta quash psikopatik.
Ndër të tjerash, ai që e ka shkruar 'reagimin' e Australian Macedonian Advisory Council
Në fakt, çdo gjë e shkruar në këtë enciklopedi është e mireferencuar në fakte dhe literaturë bashkohore përendimore.(AMAC) says:
'Mr. Muhamedi said that he was not motivated nor supported by politicians, and that his approach was strictly scientific. How can such an approach be scientific, when historical evidence is well-known and clearly states otherwise?
Për çudi të të gjithëve, AMAC nuk i specifikon se cilat 'Albanian centres' promovojnë 'historical revisionism' dhe 'extreme nationalism'. Duke mos specifkuar asgjë të tillë, AMAC bën vetëm paragjykime dhe shpifje të ulta. Se shqiptarët kanë një trashëgimi më të pasur, të gjallë dhe faktike nga Maqedonasit e lashtë është e ditur kaherë. Këtu s'ka kurrfarë miti: përkundrazi përpjekjet histerike të qarqeve të tilla si AMAC për greqizimin e së kaluarës së Maqedonisë së Vjetër nuk janë asgjë tjetër përpos krijim i një miti të shpikur në vitin 1913 nga Greqia në mënyrë që ta përligjë pushtimin ushtarak të Maqedonisë dhe Epirit. Prej, asaj kohe Greqia ka lansuar fushata të tjera propagandistike për të bindur të tjerët, se ajo e ka të drejtën e legjitimitetit historik mbi Maqedoninë. Në fakt, ky legjitimitet historik nuk i ka takuar asaj asnjëherë as në lashtësi as në mesjetë. Vetëm gjatë viteve 1794-1841, mbi 14 intelektualë e historianë grekë kanë deklaruar se Maqedonia është jo-greke dhe nuk është pjesë e botës së lashtë greke (Politis 1993, 40-2; Dimitrakopolous 1996). (1) NATIONALISM, GLOBALIZATION, AND ORTHODOXY, Victor Roudometof, page 102.AMAC says:
The 'myth' stated by Mr. Muhamedi has been systemically produced from known Albanian centres that promote historical revisionism and extreme nationalism in the Balkans.
Pas 1913 e tutje 'for Greek nationalist purposes, Macedonia was ancient Macedon, and ancient Macedon was Greek'. (2)CONFLICT AND CHAOS IN EASTERN EUROPE by DENNIS P.Hupchick, pg.136 Sesa greke ka qenë Maqedonia e vjetër Denis Hupchick jep një shpjegim racional:
'Any objective historical analysis of the Greek argument has a difficult time accepting Alexander as having been ethnically Greek. Not even the Greeks of his time considered him one of themselves.They viewed him and his people as militant barbarians who mimicked Greek culture to compensatefor their lack of native cilivilzed development. It was their military predominance, and not their 'Greekness', that brought the Macedonians suzerainty over a fragmented and weak Greek wolrd in the fourth century B.C. The ethnic Greeks were dragged into Alexander's grand imperialist schemes by force of arms, and they never willingly relinquieshed their conscious distinction between themselves and the Macedonians'.(3) CONFLICT AND CHAOS IN EASTERN EUROPE by DENNIS P.Hupchick, pg.136
Maqedonia dhe Epiri ka qenë rregulisht jo-grek në çdo kënvështrim. 'Greqizimi' i tyre fillon pas 1913, atëherë kur shteti grek me furi e kolonizon me ardhacakë të Azisë së Vogël. Prandaj, ka plotësisht të drejtë Metropolite of Florina, Augustinos Kandiotis kur thotë: 'If the hundreds of thousands of refugees had not come to Greece, Greek Macedonia would not exist today. The refugees created the national homogeneity of our country'. (4) Fields of wheat, hills of blood by Anastasia N. Karakasidou, 1997, page 41.
Duke mos pasur as edhe një fakt për t'iu kundërpërgjigjur 'miteve shqiptare' AMAC nis me një retorike boshe sesi shqiptarët nuk janë pasardhës të Ilirëve dhe se historianët nuk ua njihkan një origjinë të tillë! Mirëpo, AMAC nuk citon konkretisht asgjë se ç'thotë John Wilkes(5) kundër origjinës ilire të shqiptarëve. AMAC gjithashtu përmend 'several books' of Miranda Vickers që u shprehkan kundër origjinës ilire të shqiptarëve, mirëpo nga këta 'several books' AMAC nuk citon as edhe një paragraf të vetëm që të na bind për atë që thotë. Si duket, AMAC-istët ose nuk e kanë lexuar veprat e sipërpërmendura ose i keqinterpretojnë për interesat e tyre. Miranda Vickers në veprën e saj 'Between Serbs and Albanians'(6) në asnjë vend nuk thotë decidivisht se shqiptarët nuk janë pasardhës të ilirëve. Ajo në të njejtën kohë mundohet që t'i shpalosë edhe pikëpamjet e historigrafisë serbe, mirëpo ajo personalisht nuk shprehet askund pro këtyre pikëpamjeve serbe.AMAC says:
Albanians are not universally acknowledged as the descendants of the Illyrians, as their origins are disputed by historians worldwide. This is confirmed from several studies and works such as ´Illyrians´ by John Wilkes; several works from an expert in Albanian history, Miranda Vickers; 'Albanian identities: myth and history' by Stephanie Schwandner-Sievers and Bernd Jürgen Fischer, and collective works from around the world such as the ancient, modern and medieval history from Cambridge and Oxford Universities.
Ndërkaq, numri më i madh i historianëve reputativ mbështesin origjinën ilire të shqiptarëve siç është Noel Malcolm, Aleksander Stipçeviç, Alan Duselie, etj.
'Considered the original inhabitants of the Balkan Peninsula, the Albanians have inhabited the region since before the rise of the ancient Greeks” (7) One Europe, many nations: a historical dictionary of European national groups- Page 30
by James Minahan - History – 2000). Është e panevojshme në këtë rast, t'i përmendim me rradhë gjithë ata historianë dhe enciklopedi që mbështesin origjinën ilire të shqiptarëve.
Çështja e enitcitetit të Lekës së Madh është e lidhur pazgjidhshëm me çështjen e etnicitetit të Maqedonasve të lashtë. Përcaktimi i këtij etniciteti kolektiv të maqedonasve e konfirmon edhe atë të Lekës së Madh, si maqedon që ish. Është e vërtetë se Leka i Madh në asnjë burim të lashtë nuk quhet ilir, mirëpo poaq e vërtetë është se Leka i Madh nuk quhet grek. Në fakt, tërë literatura e lashtë klasike është e mbushur me shembuj të panumërt që infikojnë se Maqedonasit ishin të dallueshëm etnikisht prej grekëve, dhe në të njejtën kohë ishin të afërt me Ilirët dhe Thrakasit. Sot, pjesa më e madhe e ekspertëve të huaj që janë marrë me Maqedoninë e Lashtë i konsiderojnë Maqedonasit si jo-grek siç janë Eugene Borza, Peter Green, E.Badian, R.Crossland, R.Wodward, T.Wininrith, etj, etj.AMAC says:
None of the historians aforementioned describe Alexander as Illyrian, and even more inaccurately - Albanian.
Meqë AMAC i pretendon të ndryshëm Maqedonasit nga Ilirët, është e nevojshme që të njihen me disa fakte që ata qëllimisht i harrojnë. Straboni (Geography, Book VII, 7) thotë se Maqedonasit, Ilirët dhe Epirotët kishin të njejtën gjuhë, të njetat zakone dhe veshje, aq sa disa i quanin Maqedoni viset gjër në Kërkyrë. So, the aboriginal Macedonians were closely identified in speech, dress, and method of wearing their hair with the Illyrian tribes by the ancients. Ndërkaq, në një vend tjetër, banorët e Maqedonisë i quan 'barbarë' duke aluduar në thrakët që zinin pjesën më të madhe dhe ilirët e epirotët në perëndim. Kur flet për shtrirjen gjeografike të Maqedonisë, Straboni thotë:
Macedonia is bounded, first, on the west, by the coastline of the Adrias; secondly, on the east, by the meridian line which is parallel to this coastline and runs through the outlets of the Hebrus River and through the city Cypsela; thirdly, on the north, by the imaginary straight line which runs through the Bertiscus Mountain, the Scardus, the Orbelus, the Rhodope, and the Haemus; for these mountains, beginning at the Adrias, extend on a straight line as far as the Euxine, thus forming towards the south a great peninsula which comprises Thrace together with Macedonia, Epeirus, and Achaea; and fourthly, on the south, by the Egnatian Road, which runs from the city Dyrrhachium towards the east as far as Thessaloniceia. And thus the shape of Macedonia is very nearly that of a parallelogram.( STRABO GEOGRAPHY Book VII, Fragments 10. Dihet se krejt kjo pjesë ka qenë në masën më të madhe e banuar nga fiset ilire, ndërkaq në lindje nga thrakët. Edhe gjeografi Ptolemy rendit Albanians dhe tokën e tyre si pjesë përbërëse të Maqedonisë. (Macedonia - Tenth Map of Europe). Emri i lashtë i Maqedonisë sipas Strabonit ka qenë: What is now called Macedonia was in earlier times called Emathia....Now a part of this country was taken and held by certain of the Epeirotes and the Illyrians...' (9) Strabo Book VII, Fragments, 11. Polybius (23.10.4) mentions that Emathia was earliest called Paeonia and Strabo (frg 7.38) that Paeonia was extended to Pieria and Pelagonia. Prandaj, është shumë e sigurt që emri i lashtë i Maqedonisë të zbërthehet përmes gjuhës pasardhëse të Ilirëve, Epirotëve e Paionëve që është gjuha e sotme shqipe. 'The very name of Macedonia, formerly known as 'Emathia,' derives in all probability from the Albanian word E Madhia (the great).(10) The new Larned History for ready reference, reading and research ..., Volume 1 - Page 189Josephus Nelson Larned, Augustus Hunt Shearer - History - 1922. 'Skipitar, Epirot, Arnaut, or Albanian of Albania...It was the language of the ancient Illyrians (in the Greek sense of the word); perhaps the language of the bulk of the Macedonians; a language, perhaps, of the whole of ancient Greece ; and a language which was almost certainly spoken far to the north, the east, and the north-east of its present frontiers; hi other words, it is a language which has receded.' (11) Elements of comparative philology
By Robert Gordon Latham, page 606-607, 1862 Karakteri ilir i Maqedonisë është ruajtur edhe në Mesjetë, sepse shumë kronikanë bizantinë i quajnë Shqiptarët si Maqedonas. Edhe Chalcocondylas believed that they were the remnants of the ancient Macedonians.(11) http://www.albanianhistory.net/texts16-18/AH1774.html. Ndërkaq, heroi kombëtar i shqiptarëve Gjergj Kastrioti-Skenderbeu e ka konsideruar vetëveten si pasardhës të Lekës së Madh dhe shqiptarët si vazhdues të Maqedonëve të vjetër: "I do not have to speak for the Epiroti. They are very much stronger men than your Tarantini, a species of wet men who are born only to fish. If you want to say that Albania is part of Macedonia I would concede that a lot more of our ancestors were nobles who went as far as India under Alexander the Great and defeated all those peoples with incredible difficulty. From those men come these who you called sheep. But the nature of things is not changed. Why do your men run away in the faces of sheep?"(12)ÒTHE TURKS AND THE HISTORY OF SKANDERBEGÓ. by Pagnel, part 5. Pra, Shqiptarët 'Until about the fifteenth century they were not called Albanians but Illyrians,or even Macedonians'. (13) Congressional serial set - Page 14
United States. Government Printing Office - Political Science - 1911. P.Bodganus (1685) described himself as 'Macedo' and the Italo-Albanian Nicola Chetta
(1742-1802) described his people as 'Macedoni' (7.24).
Pas shpalimit të disa prej qindra shembujsh, mësojmë se pronari i vetëm historik i Maqedonisë janë Shqiptarët dhe si e tillë trashëgimia e Maqedonisë së vjetër gjendet pikërisht tek shqiptarët. Edhe Grekët edhe sllavët janë uzurpatorë, të saj.