Shume e sakte!! pranaj shqipja asht nji gjuhe ma e pasun me terma malore, me pershkrue bimsit, pemet, shkrepat, krrojt e tana elementet e ambientit malsor. dhe asht i fijce ma e vorfen me termat detare dhe te lundrimit. kjo sepse "Urheimat"-i shqipes ka kene malet e veriut, pa diskutim!!!!Arbëri wrote:CERMENIKASI wrote:Arberi,m'intereson që mundësisht të më tregojsh se në çfar vende janë zbulue ato shkrime në dialektin geg?Nuk mendoj qe eshte ashtu , sipas studiuesit Nikos Stilos disa mbishkrime qe u gjeten ne ato zona qe ceken ti ,jane te shkruara ne dialektin Gege .
Të faliminderoj paraprakisht nëse më përgjigjesh.
Niko Stilos (lindi më 1946 në Aidonta, Prevezë) është aktivist, autodidakt, autor çam ortodoks nga Greqia
Me alfabetin latin, që N.Stilos e quan alfabeti i dialektit geg
Niko Stilos gjeti shkrime 500-800 vite para Krishtit.
Jonët janë gegët qe shkruanin me shkronja latine gjuhën shqipe..." Nga Niko Stillo
Mbishkrimet ne greqi dhe vete etruskishtja jane shpjeguar me se shumti me gegerishten ,qe
disa mezi presin te lidhin gjithcka cfare u ipet mundesia me Kaukazin , sikurse ai komentuesi me larte
Duhet pase parasyshe se gegnishtja mban ne vetvete afro 800 fjale-rraje njerrokshe qe quhen pellasgjike-ilire,qe perbajne themelin e gjuhes shqipe dhe gjenden edhe ne themel te gjuheve te tjera indo-europiane [Eduard Schneider, Les Pélasgjes et leurs descendants, les Albanais], Paris 1894.] Kjo lidhje me pellzgjishten dhe ilirishten asht vertetue ne mbishkrimet e lashta, Etruske, Kreteze, etjera vende.
"Moreover, you scorned our people, and compared the Albanese to sheep, and according to your custom think of us with insults. Nor have you shown yourself to have any knowledge of my race. Our elders were Epirotes, where this Pirro came from, whose force could scarcely support the Romans. This Pirro, who Taranto and many other places of Italy held back with armies. I do not have to speak for the Epiroti. They are very much stronger men than your Tarantini, a species of wet men who are born only to fish. If you want to say that Albania is part of Macedonia I would concede that a lot more of our ancestors were nobles who went as far as India under Alexander the Great and defeated all those peoples with incredible difficulty. From those men come these who you called sheep. But the nature of things is not changed. Why do your men run away in the faces of sheep?"
Letter from Skanderbeg to the Prince of Taranto ▬ Skanderbeg, October 31 1460
Bashkimi i shqiptareve dhe gjuha shqipe e bashkuar.
-
Gardhi i Ondrrave
- Senior Member

- Posts: 153
- Joined: Fri Jan 20, 2012 4:09 pm
- Gender: Male
Re: Bashkimi i shqiptareve dhe gjuha shqipe e bashkuar.
-
faon perrovarri
- Honored Member

- Posts: 300
- Joined: Sat Oct 31, 2009 7:15 pm
- Gender: Male
Re: Bashkimi i shqiptareve dhe gjuha shqipe e bashkuar.
Niko Stilos (lindi më 1946 në Aidonta, Prevezë) është aktivist, autodidakt, autor çam ortodoks nga Greqia
Me alfabetin latin, që N.Stilos e quan alfabeti i dialektit geg
Niko Stilos gjeti shkrime 500-800 vite para Krishtit.
Jonët janë gegët qe shkruanin me shkronja latine gjuhën shqipe..." Nga Niko Stillo
Mbishkrimet ne greqi dhe vete etruskishtja jane shpjeguar me se shumti me gegerishten ,qe
disa mezi presin te lidhin gjithcka cfare u ipet mundesia me Kaukazin , sikurse ai komentuesi me larte
Gardhi,arber ;
Une bera nje vleresim mbi aftesive komunikuse te gjuhes dhe roli i saj ne zhvillimin e emancipimin e nje bashkesie.
Ju qe te dy me thoni me nje ze qe; gegnishtja a ala ke ''ur e lanes''800 vite ose diku me afer para krishtit.
Me alfabetin latin, që N.Stilos e quan alfabeti i dialektit geg
Niko Stilos gjeti shkrime 500-800 vite para Krishtit.
Jonët janë gegët qe shkruanin me shkronja latine gjuhën shqipe..." Nga Niko Stillo
Mbishkrimet ne greqi dhe vete etruskishtja jane shpjeguar me se shumti me gegerishten ,qe
disa mezi presin te lidhin gjithcka cfare u ipet mundesia me Kaukazin , sikurse ai komentuesi me larte
Duhet pase parasyshe se gegnishtja mban ne vetvete afro 800 fjale-rraje njerrokshe qe quhen pellasgjike-ilire,qe perbajne themelin e gjuhes shqipe dhe gjenden edhe ne themel te gjuheve te tjera indo-europiane [Eduard Schneider, Les Pélasgjes et leurs descendants, les Albanais], Paris 1894.] Kjo lidhje me pellzgjishten dhe ilirishten asht vertetue ne mbishkrimet e lashta, Etruske, Kreteze, etjera vende.
[/quote]Kam tre vite diskutoj ne kete forum per gjuhen shqipe si gjuha meme e te gjitha gjuhve dhe asnjehere nuk kam shprehur ndonje perqasje tendocioze rreth gegnishtes apo toskerishtes,vecse kam mbeshtetur arsyetimin tim ne gjuhen standarte qe njoh.Arbëri wrote:CERMENIKASI wrote:Nuk mendoj qe eshte ashtu , sipas studiuesit Nikos Stilos disa mbishkrime qe u gjeten ne ato zona qe ceken ti ,jane te shkruara ne dialektin Gege .
po jo morr burr, se jena tan tu thu qe greqishtja e lasht i ngjasote variantit geg, asht nji gja qe ka surprizu edhe shkenctaret. rotacizmi tosk NUK ASHT ETIMOLOGJIK, po te qis shemullat, fjala toske "zeri" nuk ka kuptim nase e lidh me gjuhe te tjera, nuk ka lidhje etimologjike, gegnishtja zani/zoni e ka me latinishten sonum, me sllavishten svon, me gjermanishten swan etj, dhe i ka dhane shqipes fjalen mitologjike zana o zonje. Fjala "rere" nuk ka kuptim, nersa fjala "rana,te rana" asht fjala qe i ka dhan latinishtes fjalen "arena",pra ranen. E njajta gja per "moker"-moken-"greqisht" makne, "syri"-syni-skandinavisht syn-me shiku, "vere"-vene-lat.vinum, "bere"-ban-gjerm. bauen-me ndertu etj etj. Ne ambientin geg malsor ka lind vet gjuha shqiptare dhe leksiku i saj me i pasun, ket e ka pranu vet Hahni!!
Gardhi,arber ;
Une bera nje vleresim mbi aftesive komunikuse te gjuhes dhe roli i saj ne zhvillimin e emancipimin e nje bashkesie.
Ju qe te dy me thoni me nje ze qe; gegnishtja a ala ke ''ur e lanes''800 vite ose diku me afer para krishtit.
- Arbëri
- Universe Member

- Posts: 3821
- Joined: Fri Nov 20, 2009 4:59 am
- Gender: Male
- Location: Maqedoni
Re: Bashkimi i shqiptareve dhe gjuha shqipe e bashkuar.
Pa merak faon perrovarri , neve po diskutojme , pamvarsisht asaj qe kemi mendime te ndryshme , qofshin ato edhe "provokuese" , ndaj ekziston forumi per ti ndrruar mendimet me njeri-tjetrit, ndaj mos i merr si personale ...
Me respekt !
Me respekt !
“Nëse doni të zbuloni historinë para Krishtit dhe
shkencat e asaj kohe, duhet të studioni gjuhën shqipe !"
-----------------------------------------------------------------
Gottfried Wilhelm Leibniz - albanolog, matematicient, filozof gjerman
shkencat e asaj kohe, duhet të studioni gjuhën shqipe !"
-----------------------------------------------------------------
Gottfried Wilhelm Leibniz - albanolog, matematicient, filozof gjerman
- CERMENIKASI
- Star Member

- Posts: 721
- Joined: Fri Dec 31, 2010 9:51 pm
- Gender: Male
Re: Bashkimi i shqiptareve dhe gjuha shqipe e bashkuar.
Mendoj që për sa i përket gjuhës shqipe ma me randësi asht që të luftohen hymjet e tepërta dhe shpesh krejtësisht të panevojshme të fjalëve të hueja në të sepse kjo rrezikon të mushkëzojë (bastardojë) gjuhën tonë të bukur derisa ajo të quhet "frëngjishqipja" ose "anglishqipja".
Jam Gegë por mos ma shajë kush Toskërinë!
-
Gardhi i Ondrrave
- Senior Member

- Posts: 153
- Joined: Fri Jan 20, 2012 4:09 pm
- Gender: Male
Re: Bashkimi i shqiptareve dhe gjuha shqipe e bashkuar.
S'asht problemi me ken tendencioz, asht i çashtje gjuhsore dhe kombtare. Un them ket menim jo sepse ma leverdis mu, po sepse kam deshire qe shqiptaret ta ndertojne identitetin e tyne tu bazu ne nji vazhdimsi historike. Ne jena komb me kujtes t'shkurten dhe e ndryshojm lekuren shume shpesh. Kjo asht fatkeqsi e madhe, pranaj nuk jena te aft me gjet nji ekuiliber shpirtnor dhe shtetnor. Per mu komunizmi i vuni kazmen ati identiteti kultnor dhe gjuhsor shqiptare te rrenum nga 400 vjet poshterim e dha i drejtim krejt te marre. çfare nodhi ne kuvendin e gjuhs se 72-shit(na mos gaboj daten)? a ka kene ajo nji padrejtsi qe duhet rregullu? a jane zgjidh padrejtsite qe jane ba veriut te Shqipnise? s'jane rregullu hala.pra, te dy variantet e gjuhs shqipe jane t'bukura, pa diskutim, por problemi asht me pas i diçka qe ka nji vazhdimsi historike dhe kultunore ne shekuj, me pas nji gjuhe zyrtare dhe nji kultur qe lidhet me te paret qe themelun shtetin shqiptare dhe i dhan lavdin e perjetshme..tash ky asht menimi im personal..natyrisht i kontestusham!!faon perrovarri wrote: Kam tre vite diskutoj ne kete forum per gjuhen shqipe si gjuha meme e te gjitha gjuhve dhe asnjehere nuk kam shprehur ndonje perqasje tendocioze rreth gegnishtes apo toskerishtes,vecse kam mbeshtetur arsyetimin tim ne gjuhen standarte qe njoh.
Gardhi,arber ;
Une bera nje vleresim mbi aftesive komunikuse te gjuhes dhe roli i saj ne zhvillimin e emancipimin e nje bashkesie.
Ju qe te dy me thoni me nje ze qe; gegnishtja a ala ke ''ur e lanes''800 vite ose diku me afer para krishtit.
-
edben
- Member

- Posts: 19
- Joined: Fri Dec 09, 2011 7:19 am
- Gender: Male
Re: Bashkimi i shqiptareve dhe gjuha shqipe e bashkuar.
Po mund te thuhet gjithashtu qe existojne 5 milion shqiptaro-greke qe dikur flisnin shqip por tani greqisht, 5 milion shqiptaro-turq qe dikur flisnin shqip por tani turqisht. Po ashtu 5 milion shqiptaro-italian qe dikur flisnin shqip por tani italisht. Cfarre te bejme tani?! Ti ndryshojme shqipen te reflektoj dialektin e tyre?! Apo ti detyrojme te kujtojne si e kishin dialektin?! Po per gjithe te huajt apo organizatat nderkombetare qe studiojne shqipen standarde, cdo u themi? qe shqipja e pare ishte komuniste dhe tani do mesojne nje lloj tjeter?!Simas Wikipedias gegnishten e flasin 4,200,000 nersa tosknishten 3,000,000, dhe ne te kalume asht e arsyeshme me menu qe numri i gegvet ka kene edhe ma i madh, po u zvoglu tmerrsisht gjate luftrave me turkun dhe pushtimeve serbe dhe komuniste.!!asht absurde!!
Nje krahasim me fqinjet Greke. Edhe ata e bene greqishten moderne dhe nuk perdorin ate klasike te homerit. Mos do ndrohet qeveria nje dite dhe tu thote qe nuk e kishin mire dhe duhet te shkojne mbrapsht tek e vjetra?! Se harrova Italine Jugore me dialektin Arberesh, pse jo asht e jona...
Shqipja e ka nje gjuhe standart dhe ka permiresime te saj. Cdo gjuhe evoluan ne nje fare menyre dhe nuk mund te kthehet historia mbrapa per cfaredo lloj arsye. Por aty ku lejon mund te perfshihen disa element te tjeter pse jo. Pastaj, perdorimi i nje gjuhe zyrtare do te thote qe te gjith jane te detyruar te mesojne ate dhe ta perdorin ne ambjente publike. Por asnje nuk i kufizon shqiptaret qe kane cdo lloj dialekti ta vazhdojne ta mirembajne ate. Demokracia e ka kete te mire qe jo vetem ne shpi por edhe shoqata te ndryshme gjuhesore mund te krijohen per cdo lloj dialekti apo dhe per te gjitha se bashku, ku dhe aktivitete letrare me perdorime te gjitha dialekteve te organizohen.
Per ata qe mendojne akoma qe ju be nje padrejtesi dhe duan me doemos ndryshim do tu sugjeroja te marrin mbrapsht tokat e illirise dhe ti detyrojne gjith sllavet te flasin shqipen e gegeve. Kurse gjithe greqine ta marrim dhe tu detyrojme gjithe grekeve te rikthehen tek shqipja e toskeve. Kjo do ishte vertet kthimi i padrejtesive. Dhe po e quajme greqine Epir, jugosllavet Illiri. Krijojme shqiperine e bashkuar Illyri, Shqiperi, Epir!
-
Gardhi i Ondrrave
- Senior Member

- Posts: 153
- Joined: Fri Jan 20, 2012 4:09 pm
- Gender: Male
Re: Bashkimi i shqiptareve dhe gjuha shqipe e bashkuar.
I nderum, je tu kompliku i fije çashtjen, asht ma e thjesht na çmenon. Shipja "standarte" e shtetit shqiptare (ne ato periudha te shkurtna qe kena pas shtet) na shekuj ka kene gegnishtja, si me Skenderben dhe gati tan protagonistet e asaj kohet deri tek Ahmet Zogu, ku ne banknotat e shtetit shqiptare ishte shkrujt "Shqypnia" dhe jo "Shqiperia". Pra civilizimi shqiptare mesjetare, per mos me u kap te lashtsia e larget, qe asht kaq i ransishem per çdo popull evropjan per identitetin e tij kultnore, asht nertu ne boten gege dhe jo toske. Kur erdhen komunistet toske n'pushtet tash 50 vjet ma pare dhe shkatrrun elementin geg shtetformus(i cili ka kene qellimi paresor i tyne), vun gjun dhe kulturen e tyne(shkatrrim) si dominuse. Ne 50 vjet u shkatrrun 2000 vjet vazhdimsi historike, gjuhe, kulture, identitet. Kjo asht e verteta, dhe nuk ka arsye me e mohu veç se i perket nji varianti o tjetrit. Un i konsideroj tana variantet e shqipes njelloj te bukur, por ne krye duhet me kene ai qe e meriton historikisht, jo ai qe u pat imponu nga nji band kriminelsh qe donin me ba "tabula raza" me kulturen shqiptare. Per shifrat qe qite jam dakort me ty, po problemi i gjuhs qe un shtrova asht nji problem i mrenshem i shtetit shqiptare, nuk ka lidhje me Greqin o sllavet a italianet. Njarzit qe asimilohen, fatkeqsisht jane te humbun, nuk ke se si me i kthy mrapsht perseri, veç po te kujtohen nga vin dhe kan dashnin e atdheut n'zemer. Kjo besoj asht e vlefshme per tana popujt, jo vetem per shqiptaret.
- Orakulli
- Star Member

- Posts: 609
- Joined: Sun Jun 14, 2009 5:40 am
- Gender: Male
- Location: USA
Re: Bashkimi i shqiptareve dhe gjuha shqipe e bashkuar.
Me sakte, do te doja te thoja me fut te dy pasunite ne nje gjuhe standarte te vetem dhe ekperienca me mire per kete eshte menyra se si eshte nderuar anglishtja, ku nuk ka pas turp te 'fus' brenda shqipe si "me u ba dhè" per te dale "badher" dhe deri tek "pun i ditun"=punedit, kurse pasardhesit e beresit te kesaj fjale perdoren nje fjale te deformim te llahatrshem fonetik, te po kesaj gjuhe, mjeshter, prej master. Ju nuk edini se cfare kane dy dialektet brenda. Nuk duhet te humbet as edhe nji fjale por duhet te futen brenda fjalorit dhe te perdoren ne tekstet shkollore sa me pare. nuk ka rendesi ceshtje teknike si me "r" apo me "n", me "ë". apo me o-a-e. Asnjeri nuk te drejte te leje jashte fjalorit te kesaj gjuhe as edhe nje fjale, as nje mendim te vetem, as nedhe nje te beme te vetem, sepse gjuha nuk asht vetem fjalor, madje duhet tju them qe me e pakta e gjuhes eshte fjalori. Nuk duhet te mburrim ate qe flasim dhe te hedhim poshte tjetrin dialekt, sepse te dyja palet humbasin. Nje zoterim i perkohshem i nje dialekti i ka bere mire gjuhes Shqipe nga njera ane sepse ka zhvilluar disa forma qe nuk i ka dielkti i veriut, sic i ka bere keq sepse ka eleminuar padrejtesisht paskajore, nje nga krimet me te madhe gjuhesore bere gjuhes shqipe. Nga ana tjeter qenia perkohesiht e zoteruar nga dialekti tjeter gegenishtja ka luftuar per tu me gjet perfaqesim me te gjere.
Fatekeqesisht gjuhetaret tane marrin perkatesiht nga nji bregore, balle per balle, njeren ane dhe nuk luajne presj tyre, jo per 50 vite por 5 shekuj. Duhet te hyje nje moshe e re te menduari ne mendimin kryepar shqiptar.
Ah, faon per ni cik gati gati harrove te shkruaj. Sic po duket paska ndiku xha xhai gom. Mundohu te mednosh me koen tende faon. Per atje, tek xhaxhai com do te keshilloja qe ti rish larg, pervec nese do te stjudjosh menyren se si ortodkset ne pergjithesi mendojne, si edhe me sakte se si ortodokset jo-shqiptare qe flasin shqip kane ngritur kazmen per me shkaterru at pak kulture qe na ka ngelur ne historine tone te stervjedhur. Ata vjellin nj helm kunder cdo gjeje shqipe qe asht per tu habitur nga u vjen, ndoshta qe nuk arriten te paret e tyre te ngrin nje shtet te tyne> Mos kane ndonje plan me e ngrit keta ne kurriz te tokave shqiptare(vjedhja e historise shoqerohet me vjedhjen e tokave, prandaj ajo behet)? Eshte shume vone.
Fatekeqesisht gjuhetaret tane marrin perkatesiht nga nji bregore, balle per balle, njeren ane dhe nuk luajne presj tyre, jo per 50 vite por 5 shekuj. Duhet te hyje nje moshe e re te menduari ne mendimin kryepar shqiptar.
Ah, faon per ni cik gati gati harrove te shkruaj. Sic po duket paska ndiku xha xhai gom. Mundohu te mednosh me koen tende faon. Per atje, tek xhaxhai com do te keshilloja qe ti rish larg, pervec nese do te stjudjosh menyren se si ortodkset ne pergjithesi mendojne, si edhe me sakte se si ortodokset jo-shqiptare qe flasin shqip kane ngritur kazmen per me shkaterru at pak kulture qe na ka ngelur ne historine tone te stervjedhur. Ata vjellin nj helm kunder cdo gjeje shqipe qe asht per tu habitur nga u vjen, ndoshta qe nuk arriten te paret e tyre te ngrin nje shtet te tyne> Mos kane ndonje plan me e ngrit keta ne kurriz te tokave shqiptare(vjedhja e historise shoqerohet me vjedhjen e tokave, prandaj ajo behet)? Eshte shume vone.

-
Gardhi i Ondrrave
- Senior Member

- Posts: 153
- Joined: Fri Jan 20, 2012 4:09 pm
- Gender: Male
Re: Bashkimi i shqiptareve dhe gjuha shqipe e bashkuar.
per bashkimin e dy variantvet ma gjen dakort. Asht ma mire me kriju nje gjuhe qe perman karakteristikat e te dya dialektvet,po kjo nuk asht ba hala. Ne gegt vazhdojm me ken t'perbuzun si "malsor" dhe gjuha jone shihet si gjuhe "primitive" qe nuk ka te drejt me ken zyrtare. Kjo asht çmenduni e shtetit shqiptare i trashgu prej komunizmit toske. Ky mentalitet duhet nryshu nji here e mire o gjuha shqiptare do humas trashgimine e saj gjuhsore ma t'ransishme!!Orakulli wrote:Me sakte, do te doja te thoja me fut te dy pasunite ne nje gjuhe standarte te vetem dhe ekperienca me mire per kete eshte menyra se si eshte nderuar anglishtja, ku nuk ka pas turp te 'fus' brenda shqipe si "me u ba dhè" per te dale "badher" dhe deri tek "pun i ditun"=punedit, kurse pasardhesit e beresit te kesaj fjale perdoren nje fjale te deformim te llahatrshem fonetik, te po kesaj gjuhe, mjeshter, prej master. Ju nuk edini se cfare kane dy dialektet brenda. Nuk duhet te humbet as edhe nji fjale por duhet te futen brenda fjalorit dhe te perdoren ne tekstet shkollore sa me pare. nuk ka rendesi ceshtje teknike si me "r" apo me "n", me "ë". apo me o-a-e. Asnjeri nuk te drejte te leje jashte fjalorit te kesaj gjuhe as edhe nje fjale, as nje mendim te vetem, as nedhe nje te beme te vetem, sepse gjuha nuk asht vetem fjalor, madje duhet tju them qe me e pakta e gjuhes eshte fjalori. Nuk duhet te mburrim ate qe flasim dhe te hedhim poshte tjetrin dialekt, sepse te dyja palet humbasin. Nje zoterim i perkohshem i nje dialekti i ka bere mire gjuhes Shqipe nga njera ane sepse ka zhvilluar disa forma qe nuk i ka dielkti i veriut, sic i ka bere keq sepse ka eleminuar padrejtesisht paskajore, nje nga krimet me te madhe gjuhesore bere gjuhes shqipe. Nga ana tjeter qenia perkohesiht e zoteruar nga dialekti tjeter gegenishtja ka luftuar per tu me gjet perfaqesim me te gjere.
Fatekeqesisht gjuhetaret tane marrin perkatesiht nga nji bregore, balle per balle, njeren ane dhe nuk luajne presj tyre, jo per 50 vite por 5 shekuj. Duhet te hyje nje moshe e re te menduari ne mendimin kryepar shqiptar.
Ah, faon per ni cik gati gati harrove te shkruaj. Sic po duket paska ndiku xha xhai gom. Mundohu te mednosh me koen tende faon. Per atje, tek xhaxhai com do te keshilloja qe ti rish larg, pervec nese do te stjudjosh menyren se si ortodkset ne pergjithesi mendojne, si edhe me sakte se si ortodokset jo-shqiptare qe flasin shqip kane ngritur kazmen per me shkaterru at pak kulture qe na ka ngelur ne historine tone te stervjedhur. Ata vjellin nj helm kunder cdo gjeje shqipe qe asht per tu habitur nga u vjen, ndoshta qe nuk arriten te paret e tyre te ngrin nje shtet te tyne> Mos kane ndonje plan me e ngrit keta ne kurriz te tokave shqiptare(vjedhja e historise shoqerohet me vjedhjen e tokave, prandaj ajo behet)? Eshte shume vone.
- Patush
- Grand Star Member

- Posts: 1360
- Joined: Tue Jun 02, 2009 2:12 pm
- Gender: Male
- Location: With my loved ones, where I belong!
Re: Bashkimi i shqiptareve dhe gjuha shqipe e bashkuar.
GEGNISHTJA DHE TOSKNISHTJA NUK JANË DY COPA ZJARRI
Nga Pjetër Domgjoni
Jo zotni Skender Zogaj, jo. Gegnishtja dhe tosknishtja nuk janë dy copa zjarri të së njejtës gac. Së pari, zjarri asht zjarr dhe ai nuk ndahet në copa. Së dyti, Gjuha Shqipe nuk asht gacë. Unë u kisha thanë: Mos luani me zjarr e me gaca zotni. Me zjarr e me gaca luante vetëm lakeni serbosllav Enver Hoxha. Dialektet kurrë s'kanë qenë copa zjarri dhe gaca. Nuk janë as sot e kësaj dite copa zjarri dhe gaca. Dhe kurrë nuk do t'jenë copa zjarri e gaca, edhe pse dëshiron zotina jote e shumë e shumë të tjerë si ju.
Tosknishtja asht vetëm nji gur dhe Gegnishtja asht vetëm nji tjetër gurë diamanti apo brilanti që stolisin arin e Gjuhës Shqipe. E ne shqiptarët, gurët i kishim, por duhei gjetur arin. E ari nuk gjindei n'Jug, por n'Veri. Edhe ate, kryesisht në Kosovë. Që n'kohet e lashta ishte Janjeva e mandej edhe deri n'ditët tona asht Trepça ku gjindet ari. Por rezerva të arit gjinden edhe n'Mirditë e n'gjithë Malsi. Arin (gjuhësorë) patën fillue veriorët me e kërkue prej vitit 1333, dhe nji sasi t'vogël e patën gjetë në vitin 1462. Nji sasi ma t'madhe më 1505. Dhe sasia vinte tuj u rritë në vite e shekuj sespse këruesit veriorë e kërkoninin ate pandërprerë.
N'gjithë hapsirën shqiptare, punimi i stolive të arit bahei vetëm në Shkodër e ma vonë edhe n'Prizren, por edhe n'Prizren arpunuesit ishin vetëm shkodranë. Shkodra ishte vendi ma i njoftun për përpunimin e stolive, jo vetëm n'Shqipni, por n'gjithë regjionin. Edhe princezat hungareze edhe princezat rumune vinin e blenin stoli në qytetin e Shkodrës. Ata që mirren me përpunimin e stolive quhen mjeshtër artizanati apo artistë. E shkodranët ishin mjeshtrit apo artistët ma të njohur në të gjithë regjionin. Bijtë e këtyne artistëve, ma vonë filluen me e përpunue edhe arin e gjuhës dhe ate deri n'përsosmëri ashtu si i përpunonin edhe stolitë. Tuj marrë model veriorët. Arin e gjuhës filluanë ta përpunojnë edhe Arbëreshët përtej Adiatikut poashtu me nji meshtri sikur edhe shkodranët. E vonë, pra shumë ma vonë, ari i gjuhës filloi me u përpunue edhe n'Jug. Por, kur artistat e punimit të arit gjuhësor u shtuanë në t'gjithë hapsirën shqiptare. Në vitin 1908, u mblodhën n'Manstir të gjithë artistat ma n'za që i kishte i gjithë kombi shqiptarë dhe prap ishin ishin artistët shkodranë që i sollën në at vend veglatë ma t'përsosura për përpunimin e artit gjuhësorë edhe në të ardhmën. Tash veglat i kishin dhe çdo ditë dilnin mjeshtër e artista që e përkryenin zanatin e tyne deri n'përsosmëri. Çdo ditë e ma tepër, artistët shqiptarë filluen me u ba të dashur e të njohur në të gjithë hapsirën shqiptare sepse punonin e vepronin e bashkpunonin nga atdhedashuria e pa kurrëfar diktati, pa kurrëfar rivaliteti, hile t'keqe e pa kurrëfar xhelozie. Por, tash kërkohei të tuboheshin në ndonji vend e të bisedonin për përpunimin e nji ambleme. Nji simboli, nji unaze që do ta prezantonte artin gjuhësorë të shqiptarëve edhe në arenën ndërkombëtare. Edhepse artistët gjuhësorë të shqiptarëve ishin ba pothuajse të përkryer për kohën në të cilën jetonin. Ata kurrë nuk dëshironin të ngriteshin mbi popullin. Ata nuk dëshironin të shpiknin ndonji gjuhë të re apo të këmbëngulnin për ndonji t'folme lokale të vendeve prej nga vinin. Për hir të popullit e atdhedashurisë, kërkonin që artin e tyre gjuhësorë dhe simbolin e atij arti ta bajnë sa ma t'bukur. Sa ma t'pastër, sa ma t'përkryer, por edhe sa ma të thjeshtë që ta kuptojnë i gjithë populli. Dhe për kët tubim, nuk duhei të gjindei ndonji vend në skajet e atdheut siç ishin Manastiri dhe Shkodra. Megjithëse Shkodra i plotsonte të gjitha kushtet, por për hir të gjuhës, për hir të kombit e për hir të atdheut, artistët shkodranë pranuan që tubimi mos të mbahet në qytetin e tyre. U bisedue gjërë e gjatë e ditë e muaj. E shetitën nëpër çdo vend të Shqipnisë dhe në çdo vend shqipja flitei për bukuri, por Elbasani që ishte mesi apo zemra e të gjithë Shqipnisë, e fliste gjuhën shqipe ma bukur se çdo vend. Nuk kishin thanë kot të vjetrit: „Shqipja e Elbasanit, Turqishtja e Stambollit“. Lumi Shkumbin që e ndante at qytet përmjedis, i ndante edheToskët prej Gegëve, por urat e ndërtueme përmbi lum i bashkonin ata. Mardhanjet familjare i kishin ba ata që ti plotsojnë t'folmet dhe dialektet e njeni tjetrit me fjalë e shprehje prej të dyja anëve. Vet populli i atij qyteti me shekuj e kishin kultivue dhe formue gjuhën letrare. Prandaj nuk kishte nevojë të shpikei ndonji gjuhë e re. Gjuha letrare ndodhei aty, në popull dhe në mesin e tij. Në zemrën e popullit. Duhei vetëm të vendosëshin rregulla dhe të punohei nji amblemë. Nji unazë që ta paraqiste at gjuhë në arenën ndërkombëtare dhe prandaj vendi ku do t'përpunohei ajo unazë dhe do të dilte para jurisë u zgjodhë Elbasani. Dhe me 1924, u mblodhën në Elbasan, të gjithë mjeshtrat. Të gjithë artistat e gjuhës dhe unazën që e përpunuen e nxiorrën përparara jurisë po në at vend. Por me qenë se ky tubim tash kishte edhe karakter ndërkombëtarë. I ftuanë edhe ndërkombëtarët të marrin pjesë në at tubim. I ftuanë artistët që jo vetëm e njifnin gjuhën tonë, por edhe i kishin gjuhët e veta ma t'përsosuna e ma t'përkryera në të gjithë botën. Dhe ata e patën nderin të marrin nji gur diamanti m'atanë Shkumbinit dhe nji gur brilanti m'ket anë t'Shkumbinit e ti vendosin mbi at unazë që prej asaj dite do të quhei GJUHA KOMBËTARE APO GJUHA LETRARE. Gjuha me të cilën do të shkruheshin të gjitha letrat e të gjitha liblat e Kombit Shqiptarë. Prej asaj dite, Gjuha Shqipe që i kishte veglat e tani i kishte edhe rregullat, filloi me u zhvillue me nji shpejtësi marramendëse. Për nji kohë shumë të shkurtër ajo gjuhë filloi me nxjerrë, gjuhëtarë, poetë e shkrimtarë që tash i kalonin edhe hapsirat gjithëshqiptare. Tuj e nxjerrë Padër Gjergjin, jo ma, vetëm me përmasa shqiptare e ballkanike, por edhe Europiane e botnore. Me at gjuhë u shkrue edhe LAHUTA E MALSISË që u ba BIBLA, KURANI DHE UNGJILLI I T'GJITHË SHQIPTARIZMIT dhe autori i Lahutës u dekururue me tituj ma t'naltë letrarë prej universiteteve ma prestixhe të Europës e botës derisa u nominue edhe për çminin nobël për letërsi. Padër Gjergji dilte prej nji vendi. Pa universitete e pa akademi, por përmes talentit e përmes gjuhës letrare që përdorte ai, u ba i njoftun saqë iu dha titulli akademik dhe e pranue në akademinë e shkencave dhe arteve të Italisë. Tuj ba nderë vehtës dhe t'gjithë kombit shqiptarë.
Kur kjo gjuhë letrare erdhi në kulminacionin e zhvillimit. Në Shqipni erdhën n'pushtet komunistët në krye me lakenin serbosllav, Enver Hoxha që vetvetën e kishte quajtur terroristë. Çka bani ky batakçi. Edhe pse vinte prej familje hoxhësh, ishte vetëm nji anadollakë, që s'dinte as çka asht feja, as gjuha, as kultura e as kombi. Vetëm këto egërsina, në mungesë të dijes e në mungesë të kulturës. Vrasin njerzë të dijes e të kulturës. Vetëm ky e soij i haxhi çamilave, mund të shpallnin hero Haxhi Çamilin sepse prej KLLASËS së Haxhi Çamilit vinte n'krye të Shqipnisë edhe ky terroristë. Ky gjakpirës e shkatrraq, mori unazën e arit gjuhësor që ishte përpunue në Elbasan e shkrini sepse kjo bishë nuk dinte çka asht ari. Dy gurët e asaj unaze i futi në nji zjarr të fortë dhe i shndërroi në dy gaca. Ma vonë, njenën gacë e fiku me uji e gacës tjetër i dha benzin me të cilën e ndezi zjarrin n'mesin e shqiptarëve saqë pasojat e atij zjarri janë tuj na djegë edhe sot e kësaj dite edhe në shekullin 21.
Ushtria e policia që kishte formuar ky gjakpirës, mblodhi të gjithë gjuhëtarët, të gjithë poetët e të gjithë artistët e Shkodrës dhe t'gjithë Veriut dhe mbasi ua vodhi materialet, i burgosi, i torturoi e shumicën prej tyne edhe i vrau. Dhe në vitin 1972, mblodhi në Tiranë të gjithë çobajtë e Jugut e noj lake edhe t'Kosovsë e që ishin soji i racës vet eu a dha at ari që e kishte marrë prej shkodranëve e veriorëve që ta ndriçnin nji unazë të re e t'vendoste STANDARD. Vet fjala standard ishte fjalë e huaj e s'e kuptonte askush. E atëherë, si do ta kuptonte populli, gjuhën që do ta formonin ata çobaj. Si do ta punonin ata çobaji, unazën e arit, kur s'kishin pa ari kurrë me sy. Si do t'banin ata stoli, kur s'dinin çka janë stolitë. Megjithate e shkrinë at ari që e kishin vjedhë prej shkodranëve, por i futën aq shumë, bakër e mesing sa që u ba nji lëgurë aq e pistë e që mund të përngjante me çdo lloj metali, por jo në ari. Mandej, asaj unaze, ata çobaj, i vunë mbi te. Dy gurë mali që i kishin marrë nëpër male prej nga vinin edhe vetë. Dhe mbasi e sollën at unazë te Enver Hoxha. Enver Hoxha e pagzuoj me titullin. GJUHA E STANDARDIT. Por unaza kishte shumë bakër e shumë mesing e puthuajse s'kishte aspak ari. Menjiherë filloi të nxihej e filloi të zverdhëj e mirmbajtja e saj kushtonte me qindra e mijra litra gjak e qindra e miliona lekë që fitoheshin tuj derdhë qindra e miliona litra djersë deri në thyerjen e kurrizit të shqiptarëve. Mandej u shpenzuen qindra litra gjak, qindra litra djersë e qindra miliona lekë që përmes asaj gjuhe të standardit të dilte nji Ismail Kadare që do t'nominohet për çminin nobel për letërsi.
Në anën tjetër. Gjuha e standardit e ndau dhe e përqau popullin. Kosovën, ku nxirrei ari e argjendi. Lakeni serbosllav, Enver Hoxha, për pak pare apo për nji grimë pushtet, ua kishte shitë serbëve. Tuj e nda fizikisht me kufi që ma vonë do t'bahet nji mur Berlini përmjedis nji kombi. Kurse me Gjuhën e standardit. Kosova do të ndahet edhe shpirtnisht prej vendit që tash me gjuhën e standardit quhei vetëm SHQIPËRI e që dikurë së bashku me Kosovën, ishte quajtur edhe ARBËRI edhe ARBNI.
Fikne zjarrin e fikni gacat, zotni Zogaj. Uleni gjakun e thirrni arsyes sepse populli asht i ndarë ei përqarë pikrisht tuj ju falnderue asaj gjuhe të standardit. Me shumë të drejtë kishte theksue në nji vend Ilir Dardani: „KANË ME KALUE EDHE DYQINDË VJETË DHE SHQIPTARËT E KOSOVËS S'KANË ME MUJTË ME E MSUE GJUHËN E STANDARDIT.
http://www.zemrashqiptare.net/article/Komente/26372/
Nga Pjetër Domgjoni
Jo zotni Skender Zogaj, jo. Gegnishtja dhe tosknishtja nuk janë dy copa zjarri të së njejtës gac. Së pari, zjarri asht zjarr dhe ai nuk ndahet në copa. Së dyti, Gjuha Shqipe nuk asht gacë. Unë u kisha thanë: Mos luani me zjarr e me gaca zotni. Me zjarr e me gaca luante vetëm lakeni serbosllav Enver Hoxha. Dialektet kurrë s'kanë qenë copa zjarri dhe gaca. Nuk janë as sot e kësaj dite copa zjarri dhe gaca. Dhe kurrë nuk do t'jenë copa zjarri e gaca, edhe pse dëshiron zotina jote e shumë e shumë të tjerë si ju.
Tosknishtja asht vetëm nji gur dhe Gegnishtja asht vetëm nji tjetër gurë diamanti apo brilanti që stolisin arin e Gjuhës Shqipe. E ne shqiptarët, gurët i kishim, por duhei gjetur arin. E ari nuk gjindei n'Jug, por n'Veri. Edhe ate, kryesisht në Kosovë. Që n'kohet e lashta ishte Janjeva e mandej edhe deri n'ditët tona asht Trepça ku gjindet ari. Por rezerva të arit gjinden edhe n'Mirditë e n'gjithë Malsi. Arin (gjuhësorë) patën fillue veriorët me e kërkue prej vitit 1333, dhe nji sasi t'vogël e patën gjetë në vitin 1462. Nji sasi ma t'madhe më 1505. Dhe sasia vinte tuj u rritë në vite e shekuj sespse këruesit veriorë e kërkoninin ate pandërprerë.
N'gjithë hapsirën shqiptare, punimi i stolive të arit bahei vetëm në Shkodër e ma vonë edhe n'Prizren, por edhe n'Prizren arpunuesit ishin vetëm shkodranë. Shkodra ishte vendi ma i njoftun për përpunimin e stolive, jo vetëm n'Shqipni, por n'gjithë regjionin. Edhe princezat hungareze edhe princezat rumune vinin e blenin stoli në qytetin e Shkodrës. Ata që mirren me përpunimin e stolive quhen mjeshtër artizanati apo artistë. E shkodranët ishin mjeshtrit apo artistët ma të njohur në të gjithë regjionin. Bijtë e këtyne artistëve, ma vonë filluen me e përpunue edhe arin e gjuhës dhe ate deri n'përsosmëri ashtu si i përpunonin edhe stolitë. Tuj marrë model veriorët. Arin e gjuhës filluanë ta përpunojnë edhe Arbëreshët përtej Adiatikut poashtu me nji meshtri sikur edhe shkodranët. E vonë, pra shumë ma vonë, ari i gjuhës filloi me u përpunue edhe n'Jug. Por, kur artistat e punimit të arit gjuhësor u shtuanë në t'gjithë hapsirën shqiptare. Në vitin 1908, u mblodhën n'Manstir të gjithë artistat ma n'za që i kishte i gjithë kombi shqiptarë dhe prap ishin ishin artistët shkodranë që i sollën në at vend veglatë ma t'përsosura për përpunimin e artit gjuhësorë edhe në të ardhmën. Tash veglat i kishin dhe çdo ditë dilnin mjeshtër e artista që e përkryenin zanatin e tyne deri n'përsosmëri. Çdo ditë e ma tepër, artistët shqiptarë filluen me u ba të dashur e të njohur në të gjithë hapsirën shqiptare sepse punonin e vepronin e bashkpunonin nga atdhedashuria e pa kurrëfar diktati, pa kurrëfar rivaliteti, hile t'keqe e pa kurrëfar xhelozie. Por, tash kërkohei të tuboheshin në ndonji vend e të bisedonin për përpunimin e nji ambleme. Nji simboli, nji unaze që do ta prezantonte artin gjuhësorë të shqiptarëve edhe në arenën ndërkombëtare. Edhepse artistët gjuhësorë të shqiptarëve ishin ba pothuajse të përkryer për kohën në të cilën jetonin. Ata kurrë nuk dëshironin të ngriteshin mbi popullin. Ata nuk dëshironin të shpiknin ndonji gjuhë të re apo të këmbëngulnin për ndonji t'folme lokale të vendeve prej nga vinin. Për hir të popullit e atdhedashurisë, kërkonin që artin e tyre gjuhësorë dhe simbolin e atij arti ta bajnë sa ma t'bukur. Sa ma t'pastër, sa ma t'përkryer, por edhe sa ma të thjeshtë që ta kuptojnë i gjithë populli. Dhe për kët tubim, nuk duhei të gjindei ndonji vend në skajet e atdheut siç ishin Manastiri dhe Shkodra. Megjithëse Shkodra i plotsonte të gjitha kushtet, por për hir të gjuhës, për hir të kombit e për hir të atdheut, artistët shkodranë pranuan që tubimi mos të mbahet në qytetin e tyre. U bisedue gjërë e gjatë e ditë e muaj. E shetitën nëpër çdo vend të Shqipnisë dhe në çdo vend shqipja flitei për bukuri, por Elbasani që ishte mesi apo zemra e të gjithë Shqipnisë, e fliste gjuhën shqipe ma bukur se çdo vend. Nuk kishin thanë kot të vjetrit: „Shqipja e Elbasanit, Turqishtja e Stambollit“. Lumi Shkumbin që e ndante at qytet përmjedis, i ndante edheToskët prej Gegëve, por urat e ndërtueme përmbi lum i bashkonin ata. Mardhanjet familjare i kishin ba ata që ti plotsojnë t'folmet dhe dialektet e njeni tjetrit me fjalë e shprehje prej të dyja anëve. Vet populli i atij qyteti me shekuj e kishin kultivue dhe formue gjuhën letrare. Prandaj nuk kishte nevojë të shpikei ndonji gjuhë e re. Gjuha letrare ndodhei aty, në popull dhe në mesin e tij. Në zemrën e popullit. Duhei vetëm të vendosëshin rregulla dhe të punohei nji amblemë. Nji unazë që ta paraqiste at gjuhë në arenën ndërkombëtare dhe prandaj vendi ku do t'përpunohei ajo unazë dhe do të dilte para jurisë u zgjodhë Elbasani. Dhe me 1924, u mblodhën në Elbasan, të gjithë mjeshtrat. Të gjithë artistat e gjuhës dhe unazën që e përpunuen e nxiorrën përparara jurisë po në at vend. Por me qenë se ky tubim tash kishte edhe karakter ndërkombëtarë. I ftuanë edhe ndërkombëtarët të marrin pjesë në at tubim. I ftuanë artistët që jo vetëm e njifnin gjuhën tonë, por edhe i kishin gjuhët e veta ma t'përsosuna e ma t'përkryera në të gjithë botën. Dhe ata e patën nderin të marrin nji gur diamanti m'atanë Shkumbinit dhe nji gur brilanti m'ket anë t'Shkumbinit e ti vendosin mbi at unazë që prej asaj dite do të quhei GJUHA KOMBËTARE APO GJUHA LETRARE. Gjuha me të cilën do të shkruheshin të gjitha letrat e të gjitha liblat e Kombit Shqiptarë. Prej asaj dite, Gjuha Shqipe që i kishte veglat e tani i kishte edhe rregullat, filloi me u zhvillue me nji shpejtësi marramendëse. Për nji kohë shumë të shkurtër ajo gjuhë filloi me nxjerrë, gjuhëtarë, poetë e shkrimtarë që tash i kalonin edhe hapsirat gjithëshqiptare. Tuj e nxjerrë Padër Gjergjin, jo ma, vetëm me përmasa shqiptare e ballkanike, por edhe Europiane e botnore. Me at gjuhë u shkrue edhe LAHUTA E MALSISË që u ba BIBLA, KURANI DHE UNGJILLI I T'GJITHË SHQIPTARIZMIT dhe autori i Lahutës u dekururue me tituj ma t'naltë letrarë prej universiteteve ma prestixhe të Europës e botës derisa u nominue edhe për çminin nobël për letërsi. Padër Gjergji dilte prej nji vendi. Pa universitete e pa akademi, por përmes talentit e përmes gjuhës letrare që përdorte ai, u ba i njoftun saqë iu dha titulli akademik dhe e pranue në akademinë e shkencave dhe arteve të Italisë. Tuj ba nderë vehtës dhe t'gjithë kombit shqiptarë.
Kur kjo gjuhë letrare erdhi në kulminacionin e zhvillimit. Në Shqipni erdhën n'pushtet komunistët në krye me lakenin serbosllav, Enver Hoxha që vetvetën e kishte quajtur terroristë. Çka bani ky batakçi. Edhe pse vinte prej familje hoxhësh, ishte vetëm nji anadollakë, që s'dinte as çka asht feja, as gjuha, as kultura e as kombi. Vetëm këto egërsina, në mungesë të dijes e në mungesë të kulturës. Vrasin njerzë të dijes e të kulturës. Vetëm ky e soij i haxhi çamilave, mund të shpallnin hero Haxhi Çamilin sepse prej KLLASËS së Haxhi Çamilit vinte n'krye të Shqipnisë edhe ky terroristë. Ky gjakpirës e shkatrraq, mori unazën e arit gjuhësor që ishte përpunue në Elbasan e shkrini sepse kjo bishë nuk dinte çka asht ari. Dy gurët e asaj unaze i futi në nji zjarr të fortë dhe i shndërroi në dy gaca. Ma vonë, njenën gacë e fiku me uji e gacës tjetër i dha benzin me të cilën e ndezi zjarrin n'mesin e shqiptarëve saqë pasojat e atij zjarri janë tuj na djegë edhe sot e kësaj dite edhe në shekullin 21.
Ushtria e policia që kishte formuar ky gjakpirës, mblodhi të gjithë gjuhëtarët, të gjithë poetët e të gjithë artistët e Shkodrës dhe t'gjithë Veriut dhe mbasi ua vodhi materialet, i burgosi, i torturoi e shumicën prej tyne edhe i vrau. Dhe në vitin 1972, mblodhi në Tiranë të gjithë çobajtë e Jugut e noj lake edhe t'Kosovsë e që ishin soji i racës vet eu a dha at ari që e kishte marrë prej shkodranëve e veriorëve që ta ndriçnin nji unazë të re e t'vendoste STANDARD. Vet fjala standard ishte fjalë e huaj e s'e kuptonte askush. E atëherë, si do ta kuptonte populli, gjuhën që do ta formonin ata çobaj. Si do ta punonin ata çobaji, unazën e arit, kur s'kishin pa ari kurrë me sy. Si do t'banin ata stoli, kur s'dinin çka janë stolitë. Megjithate e shkrinë at ari që e kishin vjedhë prej shkodranëve, por i futën aq shumë, bakër e mesing sa që u ba nji lëgurë aq e pistë e që mund të përngjante me çdo lloj metali, por jo në ari. Mandej, asaj unaze, ata çobaj, i vunë mbi te. Dy gurë mali që i kishin marrë nëpër male prej nga vinin edhe vetë. Dhe mbasi e sollën at unazë te Enver Hoxha. Enver Hoxha e pagzuoj me titullin. GJUHA E STANDARDIT. Por unaza kishte shumë bakër e shumë mesing e puthuajse s'kishte aspak ari. Menjiherë filloi të nxihej e filloi të zverdhëj e mirmbajtja e saj kushtonte me qindra e mijra litra gjak e qindra e miliona lekë që fitoheshin tuj derdhë qindra e miliona litra djersë deri në thyerjen e kurrizit të shqiptarëve. Mandej u shpenzuen qindra litra gjak, qindra litra djersë e qindra miliona lekë që përmes asaj gjuhe të standardit të dilte nji Ismail Kadare që do t'nominohet për çminin nobel për letërsi.
Në anën tjetër. Gjuha e standardit e ndau dhe e përqau popullin. Kosovën, ku nxirrei ari e argjendi. Lakeni serbosllav, Enver Hoxha, për pak pare apo për nji grimë pushtet, ua kishte shitë serbëve. Tuj e nda fizikisht me kufi që ma vonë do t'bahet nji mur Berlini përmjedis nji kombi. Kurse me Gjuhën e standardit. Kosova do të ndahet edhe shpirtnisht prej vendit që tash me gjuhën e standardit quhei vetëm SHQIPËRI e që dikurë së bashku me Kosovën, ishte quajtur edhe ARBËRI edhe ARBNI.
Fikne zjarrin e fikni gacat, zotni Zogaj. Uleni gjakun e thirrni arsyes sepse populli asht i ndarë ei përqarë pikrisht tuj ju falnderue asaj gjuhe të standardit. Me shumë të drejtë kishte theksue në nji vend Ilir Dardani: „KANË ME KALUE EDHE DYQINDË VJETË DHE SHQIPTARËT E KOSOVËS S'KANË ME MUJTË ME E MSUE GJUHËN E STANDARDIT.
http://www.zemrashqiptare.net/article/Komente/26372/
Liri-A-Vdekje
Qui tacet consentit
Heshtja eshte Hjeksi!
Qui tacet consentit
Heshtja eshte Hjeksi!
- Patush
- Grand Star Member

- Posts: 1360
- Joined: Tue Jun 02, 2009 2:12 pm
- Gender: Male
- Location: With my loved ones, where I belong!
Re: Bashkimi i shqiptareve dhe gjuha shqipe e bashkuar.
Vdekje ''STANDARTES"
Personalishte kur ndigjoj qeveritare te gjinise mashkullore tuj fole me kete standarte me duket se nuk ju ka hije te jene mashkuj sepse menyra e te folunit eshte shume e femenizuar!
Burrit i ka hije me fol me nje za te ashper dhe te ngadalte, standartja je hjek mashkullit meriten e tije natyrore te gjinise!
Si gjithmone mendimi im!
Liri-A-Vdekje
Qui tacet consentit
Heshtja eshte Hjeksi!
Qui tacet consentit
Heshtja eshte Hjeksi!
- Orakulli
- Star Member

- Posts: 609
- Joined: Sun Jun 14, 2009 5:40 am
- Gender: Male
- Location: USA
Re: Bashkimi i shqiptareve dhe gjuha shqipe e bashkuar.
Problemi i bashkimit te gjuhes Shqipe ne nje liber te madh, fjalori dhe standarti i domosdoshem. Per shembull, ne fjalore duhet te futen te gjitha format fonetike, sic kam shkruajtur per foljen bej; She me nje indeks te futur ne kllapa te shkruhet geg1, geg2, tosk1, tosk2, tzam: bo, baj, bëj, bej, bi. Dunet te dyja format infinitive: e arta e vjeter gege "me ba", dhe "me bo", si dhe e reja toske-per te bere, etj. Ndryshe kjo gjuhe do humbasi thesare, te cilat do jene gjithashtu nje humbje e madhe dhe per thesarin bazament te gjuhes se Kontintentit Europian. Ndaj the komunisti enver hoxha , i ndikum nga rryma te nendhenshme qe drejtojne boten, por qe donin pervec saj, ne fakt eshte e lidhur me te, njekohesisht te zhduknin gegenishten qe nje nga evidencat qe hedh poshte madheshtine e kulturave te medha, jane tre te tilla greke-romake-heb. gegnishtja ka kodet baze. Gjithe mbaresat parashtesat, te gjitha llojeve qe kane gjuhet e reja europiane vijne nga Shqipja. Shqipja perkthen dhe i jep kuptim shumices se panjohur te elementeve gjuhesore, atyre qe quhen sot apriori.

- Patush
- Grand Star Member

- Posts: 1360
- Joined: Tue Jun 02, 2009 2:12 pm
- Gender: Male
- Location: With my loved ones, where I belong!
Re: Bashkimi i shqiptareve dhe gjuha shqipe e bashkuar.
Orakulli wrote:Problemi i bashkimit te gjuhes Shqipe ne nje liber te madh, fjalori dhe standarti i domosdoshem. Per shembull, ne fjalore duhet te futen te gjitha format fonetike, sic kam shkruajtur per foljen bej; She me nje indeks te futur ne kllapa te shkruhet geg1, geg2, tosk1, tosk2, tzam: bo, baj, bëj, bej, bi. Dunet te dyja format infinitive: e arta e vjeter gege "me ba", dhe "me bo", si dhe e reja toske-per te bere, etj. Ndryshe kjo gjuhe do humbasi thesare, te cilat do jene gjithashtu nje humbje e madhe dhe per thesarin bazament te gjuhes se Kontintentit Europian. Ndaj the komunisti enver hoxha , i ndikum nga rryma te nendhenshme qe drejtojne boten, por qe donin pervec saj, ne fakt eshte e lidhur me te, njekohesisht te zhduknin gegenishten qe nje nga evidencat qe hedh poshte madheshtine e kulturave te medha, jane tre te tilla greke-romake-heb. gegnishtja ka kodet baze. Gjithe mbaresat parashtesat, te gjitha llojeve qe kane gjuhet e reja europiane vijne nga Shqipja. Shqipja perkthen dhe i jep kuptim shumices se panjohur te elementeve gjuhesore, atyre qe quhen sot apriori.
Pajtohem plotsishte.
Liri-A-Vdekje
Qui tacet consentit
Heshtja eshte Hjeksi!
Qui tacet consentit
Heshtja eshte Hjeksi!
-
faon perrovarri
- Honored Member

- Posts: 300
- Joined: Sat Oct 31, 2009 7:15 pm
- Gender: Male
Re: Bashkimi i shqiptareve dhe gjuha shqipe e bashkuar.
Tzamtzes tende se pari e, pastaj, geg1,geg2....,tosk1,tosk2 ti lidhim ne nje tel bashk ,dhe pastaj ti varim per pasturma.Keshtu ,kur te kete uri mendja e ndonjerit per marrezira te ushqehet me to.Shqiptaret kane nevoje per nje ''autostrade'' komunikimi,kane nevoje per nje homogjenizim te mendimit aspirator dhe kete mund ta beje vetem NJË GJUHE,AJO STANDARTE.Orakulli wrote:Problemi i bashkimit te gjuhes Shqipe ne nje liber te madh, fjalori dhe standarti i domosdoshem. Per shembull, ne fjalore duhet te futen te gjitha format fonetike, sic kam shkruajtur per foljen bej; She me nje indeks te futur ne kllapa te shkruhet geg1, geg2, tosk1, tosk2, tzam: bo, baj, bëj, bej, bi. Dunet te dyja format infinitive: e arta e vjeter gege "me ba", dhe "me bo", si dhe e reja toske-per te bere, etj. Ndryshe kjo gjuhe do humbasi thesare, te cilat do jene gjithashtu nje humbje e madhe dhe per thesarin bazament te gjuhes se Kontintentit Europian. Ndaj the komunisti enver hoxha , i ndikum nga rryma te nendhenshme qe drejtojne boten, por qe donin pervec saj, ne fakt eshte e lidhur me te, njekohesisht te zhduknin gegenishten qe nje nga evidencat qe hedh poshte madheshtine e kulturave te medha, jane tre te tilla greke-romake-heb. gegnishtja ka kodet baze. Gjithe mbaresat parashtesat, te gjitha llojeve qe kane gjuhet e reja europiane vijne nga Shqipja. Shqipja perkthen dhe i jep kuptim shumices se panjohur te elementeve gjuhesore, atyre qe quhen sot apriori.
[quote=''PATUSH'']Pajtohem plotsishte. [/quote]
dhe mendimin tend zoteria Patush, të na ruaje PASTURMANË
- Patush
- Grand Star Member

- Posts: 1360
- Joined: Tue Jun 02, 2009 2:12 pm
- Gender: Male
- Location: With my loved ones, where I belong!
Re: Bashkimi i shqiptareve dhe gjuha shqipe e bashkuar.
dhe mendimin tend zoteria Patush, të na ruaje PASTURMANË[/quote]faon perrovarri wrote:Tzamtzes tende se pari e, pastaj, geg1,geg2....,tosk1,tosk2 ti lidhim ne nje tel bashk ,dhe pastaj ti varim per pasturma.Keshtu ,kur te kete uri mendja e ndonjerit per marrezira te ushqehet me to.Shqiptaret kane nevoje per nje ''autostrade'' komunikimi,kane nevoje per nje homogjenizim te mendimit aspirator dhe kete mund ta beje vetem NJË GJUHE,AJO STANDARTE.Orakulli wrote:Problemi i bashkimit te gjuhes Shqipe ne nje liber te madh, fjalori dhe standarti i domosdoshem. Per shembull, ne fjalore duhet te futen te gjitha format fonetike, sic kam shkruajtur per foljen bej; She me nje indeks te futur ne kllapa te shkruhet geg1, geg2, tosk1, tosk2, tzam: bo, baj, bëj, bej, bi. Dunet te dyja format infinitive: e arta e vjeter gege "me ba", dhe "me bo", si dhe e reja toske-per te bere, etj. Ndryshe kjo gjuhe do humbasi thesare, te cilat do jene gjithashtu nje humbje e madhe dhe per thesarin bazament te gjuhes se Kontintentit Europian. Ndaj the komunisti enver hoxha , i ndikum nga rryma te nendhenshme qe drejtojne boten, por qe donin pervec saj, ne fakt eshte e lidhur me te, njekohesisht te zhduknin gegenishten qe nje nga evidencat qe hedh poshte madheshtine e kulturave te medha, jane tre te tilla greke-romake-heb. gegnishtja ka kodet baze. Gjithe mbaresat parashtesat, te gjitha llojeve qe kane gjuhet e reja europiane vijne nga Shqipja. Shqipja perkthen dhe i jep kuptim shumices se panjohur te elementeve gjuhesore, atyre qe quhen sot apriori.
[quote=''PATUSH'']Pajtohem plotsishte.
Po ky a mentaliteti i flliqun komunist t'cilt te ashte quajtunin bashkim dialektesh ne nje te perbashket e emnune me fjale te huaje (standarte)!
Edhe sot politikanet perdorin fjale te huaja, eshte nje menyre djallezore per te manipoluar popullesine e cial nuk ju din koptimin e ktyne fjaleve.
Standarjta anon tek fjalet e huaja perpara sesa te perdore fjale Shqipare te djalekteve te ndryshme krahinore, inferioritet i batakcive te gjakprishun.
Liri-A-Vdekje
Qui tacet consentit
Heshtja eshte Hjeksi!
Qui tacet consentit
Heshtja eshte Hjeksi!

